۱۳۸۹ شهریور ۲۸, یکشنبه

بیائید عدم را به عدم بسپاریم

یاران گرامیان بیائید دست به دست هم داده یکبار برای همیشه عدم را به عدم سپرده دست کم بخشی از زشتی ها را از چهره زیبای زبان مادری خود بزدائیم.
نگاهی به این نوشته های فارسی گویان و فارسی دانان و نویسان امروزی بیاندازید. بزرگتر که چنین باشد از کوچکتر چه خیزد؟

روزنامه آفتاب


احمدی نژاد:
۵+۱ بزودی از زورگویی درباره مذاکرات پشیمان خواهد شد

رئیس جمهور با اشاره به عدم پذیرش ترکیه به عنوان مکان مذاکرات با ۱+۵ از سوی این گروه گفت : به زودی به جایی خواهیم رسید که آنها از این حداقل زورگویی هم پشیمان شوند.


سه شنبه ۲ آذر ۱۳۸۹ ‌۳۶ : ۰۲ : ۰۹





هیچ شرکت یا سازمانی موفق به دریافت نشان کیفیت برتر ایران نشدند

به دلیل عدم اکتساب امتیاز کافی توسط واحدهای تولیدی و شرکتها و سازمانها امسال هیچ جایزه ای به این بخش ها تعلق نگرفت.


دوشنبه ۱ آذر ۱۳۸۹ ‌۰۵ : ۱۰ : ۱۶





رییس كمیسیون آموزش مجلس:
هنوز اطلاع دقیقی از جزئیات كنكور۹۰ نداریم

هنوز اطلاع دقیقی از جزئیات كنكور۹۰ نداریم و معتقد هستیم كه هماهنگی لازم در این زمینه بین وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد كه در این عدم هماهنگی سهم آموزش و پرورش بیشتر است.


دوشنبه ۱ آذر ۱۳۸۹ ‌۳۲ : ۳۶ : ۱۴





معاون رئیس جمهور:
استعفا، بازخرید، انتقال؛ کارمندان تهرانی یکی را انتخاب کنند

معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه کارکنان دستگاه‌های شامل طرح انتقال از تهران باید از بین "استعفا، بازخرید و انتقال" یکی را انتخاب کنند، گفت: اگر تا پایان سالجاری دستگاه‌های مشمول ۴۰ درصد ظرفیت خود را از تهران به دیگر شهرها منتقل نکنند باید پاسخگوی عدم اجرای مصوبه دولت باشند.


دوشنبه ۱ آذر ۱۳۸۹ ‌۳۹ : ۱۱ : ۱۴





تجدید ‌وقت دادگاه مهدی هاشمی و «ایران»

قرار بود جلسه رسیدگی به اتهامات كاوه اشتهاردی به اتهام افترا و نشر اكاذیب علیه مهدی هاشمی در شعبه ۷۶ دادگاه كیفری استان برگزار شود،اما به دلیل عدم حضور وی به تاریخ ۱۴/۹/۸۹ موكول شد.


یکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۸۹ ‌۰۴ : ۲۲ : ۱۰





بنیاد نوبل زیر آتش انتقادات

چند اشتباه علمی در بیانیه کمیته جایزه نوبل موجب شده فرهنگستان علوم سوئد و بنیاد نوبل به عدم انجام درست وظایف خود برای معرفی برندگان جایزه نوبل فیزیک ۲۰۱۰ و چشم‌پوشی از دیگر دانشمندان پیشرو متهم شوند.


شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹ ‌۰۸ : ۴۵ : ۱۴





معاون عملیات پلیس‌راه كشور:
برخورد دو دستگاه پراید دو كشته و ۴مجروح بر جای گذاشت

معاون عملیات پلیس‌راه كشور با بیان اینكه ۳۰ درصد از علل تصادفات شبانه‌روز گذشته به واژگونی اختصاص داشته است، گفت: عدم توجه به جلو، تخطی از سرعت مطمئنه، عدم رعایت حق تقدم و انحراف به چپ از مهمترین علل تصادفات شبانه‌روز گذشته بوده است.


شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹ ‌۵۴ : ۴۵ : ۱۲





فرارهنرپیشه پرمدعای سینما ازصحنه تصادف!

«ب. ر» بازیگر سینما و تلویزیون در حالی كه به دلیل بی احتیاطی و عدم توجه به حق تقدم، با خودرویی تصادف كرده بود پیش از رسیدن نیروهای انتظامی از محل وقوع تصادف گریخت.


شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹ ‌۲۳ : ۲۴ : ۱۲





کاسه زیر نیم کاسه خاتمی در روزنامه وطن امروز

متاسفانه عدم دستگیری بموقع عاملان و طرحان اصلی، موجب شد سران فتنه بار دیگر به خود جرات داده تا فکر بازگشت به عرصه قدرت را در خیال خود بپرورانند.


شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹ ‌۰۶ : ۱۲ : ۱۲





وزارت مسكن:
امیدواریم مساله جدی آب و برق به نتیجه برسد

وزارت مسكن در پاسخ به گزارش دنیای‌اقتصاد با عنوان «حذف پایتخت مسكن‌مهر از دور جدید ساخت‌وسازهای ۹۹ساله» اعلام كرد: اتخاذ تصمیم برای عدم ساخت مسكن‌مهر در سال ۹۰ [در شهر جدید پرند] صرفا از منظر تامین منابع آب و برق نبوده است. در این واكنش رسمی همچنین اظهار امیدواری شده است: مساله جدی آب و برق برای شهرهای جدید به نتیجه برسد.


شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹ ‌۰۱ : ۱۶ : ۱۱





اعتراض عدم تعهد به پیشنویس قطعنامه ضد ایرانی در شورای حقوق بشر

اعضای جنبش عدم تعهد در شورای حقوق بشر سازمان ملل ارائه پیشنویس قطعنامه ضد ایرانی در این شورا را محکوم کرد و آن را سیاسی خواندند.


پنج شنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۹ ‌۳۳ : ۵۲ : ۱۱





بازی‌های آسیایی گوانگجو
مصدومیت پراش جدی نیست

پزشك تیم دوچرخه‌سواری ایران از عدم آسیب‌دیدگی جدی پراش خبر داد و گفت: او با شكستگی و مصدومیت جدی روبرو نیست.


چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۹ ‌۳۴ : ۴۹ : ۰۹





برخورد پراید با شی ثابت دو كشته بر جای گذاشت

برخورد یك دستگاه سواری پراید با شی ثابت (همچون سنگ) در جاده ارومیه ـ سلماس در آذربایجان غربی كه به علت عدم توجه به جلو از جانب راننده رخ داد، دو نفر كشته و یك نفر را راهی بیمارستان كرد.


دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۹ ‌۳۴ : ۲۸ : ۱۵





اصلاح قانون کار در کما

با وجودی که در چند سال گذشته زمزمه‎هایی برای اصلاح قانون ۲۰ ساله کار و حتی تهیه پیش‎نویس آن در وزارت کار شنیده می شود، ولی به نظر نمی‌رسد برای حل مشکل اصلی این قانون که عدم ضمانت اجرایی آن است، فکری شده باشد.


دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۹ ‌۴۷ : ۵۷ : ۱۰





استناد به قرآن فارغ از نظرات شخصی وجه تمایز تفسیر علامه طباطبایی است

یثربی عدم دخالت اندیشه های شخصی كه ریشه در بی توجهی به دنیاداشت و توجه به مباحث روز جامعه را ویژگی های منحصر تفسیر علامه طباطبایی برشمرد.


دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۹ ‌۳۵ : ۵۶ : ۱۰





ابوالقاسم رئوفیان:
اصلاح‌طلبان باید باشند، اصول‌گرایان باید وحدت کنند

وی معتقد است حضور نداشتن اصلاح‌طلبان در عرصه سیاسی به نفع کشور نیست. هرچند وی معتقد است در صورت عدم حضور اصلاح‌طلبان، انتخابات تک‌فهرستی یعنی حاکمیت نظام تک‌حزبی. به اعتقاد رئوفیان در این شرایط جریان‌های مختلف باید در عرصه سیاسی حضور داشته باشند.


دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۹ ‌۲۶ : ۵۱ : ۰۹





دلیل عدم فروش كامل ۵ درصد سهام پالایشگاه تبریز اعلام شد

معاون سازمان خصوصی سازی با اینكه سهمیه بندی ایستگاه های معاملاتی و عرضه فردای سهام بیمه پارسیان دلیل اصلی عدم فروش كامل ۵ درصد سهام پالایشگاه تبریز بود گفت: فردا ۷.۷ میلیون سهم باقی مانده این شركت با ۴ درصد رشد قیمت عرضه و به فروش می رسد.


شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۹ ‌۱۸ : ۲۹ : ۱۴





دیدار تیم ملی با باشگاه مطرح اروپایی لغو شد

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از عدم توافق با یک تیم بزرگ باشگاهی اروپایی برای بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال کشورمان در تاریخ دوم ژانویه ۲۰۱۱ خبر داد.


سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۹ ‌۵۲ : ۰۱ : ۱۲





پرسشی درباره چرایی بیکاری؛
کجای طناب اشتغال گره کور خورده است؟

اگر ماجرا به همین سادگی است، دولت چه دلیلی برای استنکاف از سرمایه‌گذاری دارد؟ در واقع باید این سوال را از منتقدین اقتصادی دولت پرسید که آیا مطمئنید مشکل عدم اهتمام دولت به سرمایه‌گذاری است؟


سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۸۹ ‌۴۹ : ۲۴ : ۱۰





رشد بورس با اجرای هدفمند سازی یارانه‌ها

با اجرای صحیح قانون هدفمندسازی یارانه ها، به شرط عدم کاهش قدرت خرید واقعی مردم ، سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادارافزایش می یابد، امری که در نهایت می تواند باعث رشد و توسعه اقتصادی کشور شود.


دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹ ‌۵۷ : ۳۶ : ۱۵





پنجمین درخت باستانی جهان در خطر نابودی

درخت سرو موجود در منطقه سروستان شهرستان باغملک به عنوان پنجمین درخت باستانی جهان، به علت عدم ثبت در فهرست آثار ملی به شدت در خطر تخریب از سوی عوامل انسانی و محیطی قرار گرفته است.


دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹ ‌۱۰ : ۲۹ : ۱۵





بخشنامه بانک‌مسکن برای وام ۲۰ میلیونی

بانک مسکن با ارسال بخشنامه‌ای به کلیه شعب سراسر کشور، از آنها خواسته است از هر نوع عدم همکاری یا پاسخ منفی به درخواست انبوه‌سازان برای اخذ وام ۲۰ میلیون تومانی مسکن‌مهر پرهیز کنند.


دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹ ‌۲۵ : ۳۳ : ۱۲





کیهان؛
آقای مشایی! حالا چه می فرمائید؟!

یك دلال دون پایه محافل آمریكایی از اینكه سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران عدم سازش با استكبار است ابراز ناخرسندی كرد.


دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹ ‌۵۵ : ۳۳ : ۱۰





علت تعویق دادگاه سه آمریکایی در تهران

وكیل مدافع شین‌ بایر، جاشوا فتل و سارا شورد از تجدید جلسه‌ی رسیدگی دادگاه به دلیل عدم حضور موكلانش در جلسه‌ی روز شنبه خبر داد.


دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹ ‌۲۳ : ۵۵ : ۰۸





سیاره های شبه زمینی قابل سکونت نیستند

محققان موسسه کانی شناسی و فیزیک مواد سخت در پاریس طی شبیه سازی رایانه ای اعلام کردند سیاره های شبه زمینی به دلیل عدم وجود میدان مغناطیسی محافظ، قابل سکونت نیستند.


یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ ‌۵۷ : ۵۵ : ۱۶





مهریزی از سرپرستی باشگاه استیل‌آذین استعفا كرد

سرپرست باشگاه استیل‌آذین به دلیل عدم توجه به نظراتش و تصمیم‌گیری‌های یك نفره مالك باشگاه از سمتش استعفا كرد.


یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ ‌۴۰ : ۱۱ : ۱۶





مدیرعامل منطقه آزاد چابهار:
۱۰ عامل موفق نبودن برنامه‌های بلندمدت منطقه شناسایی شده‌اند

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار امروز در نشستی خبری با بیان اینكه طی ۱۰ ماه گذشته از مدیریتش در این منطقه ۱۰ عامل عدم موفقیت برنامه‌های بلند مدت این منطقه را شناسایی كرده است گفت: اگرچه من معتقد نیستم كه مدیران گذشته كم كاری كرده‌اند اما واقعیت این است كه زیرساخت‌های مناسب طی ۱۷ سال گذشته از آغاز فعالیت منطقه آزاد چابهار به شكل مناسب توسعه نیافته است.


یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ ‌۵۷ : ۰۱ : ۱۶





ورزش و رژیم غذایی راه عدم ابتلا به سرطان ریه

تحقیقات نشان می دهد که مصرف فرآورده های لبنی و انواع سبزیجات و نیز انجام حرکات ورزشی در زنان سیگاری خطر سرطان ریه را کاهش می دهد.


یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ ‌۵۷ : ۴۲ : ۱۱





حضرتی:
روزنامه اعتماد پس از اتمام مراحل قضایی منتشر خواهد شد

تنها مشكل عدم انتشار این روزنامه،‌ مسایل قضایی بوده كه هنوز به پایان نرسیده است. روزنامه اعتماد به مدیرمسئولی الیاس حضرتی اسفند ماه سال گذشته از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات توقیف شد.


یکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۹ ‌۳۸ : ۴۵ : ۱۰





چگونگی فعال کردن اینترنت موبایل

اینترنت موبایل یا GPRS می تواند جایگزین دسترسی به اینترنت خانگی در حد و اندازه "دایل آپ" باشد که امکان مرور وب را ممکن می سازد اما استفاده از این سرویس نیازمند تنظیمات و فعال سازی است که کاربران به دلیل عدم آشنایی کمتر از اینترنت موبایل استفاده می کنند.


شنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۹ ‌۲۱ : ۱۱ : ۱۶








روزنامه جام جم

نتایج جستجوی برای عبارت "عدم"
جام جم آنلاین:

عدم تعدیل صورت حساب برق
گلستانی‌ها دوباره شوکه شدند
اعلام معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی مبنی بر تعدیل صورت حساب برق در استان های گیلان و مازندران و مستثنی شدن گلستان از این مصوبه ، دوباره اهالی استان را شوکه کرد و برق از سرشان پراند.
روزنامه جام جم:

عدم توجه به جلو؛ همچنان مهم‌ترین دلیل تصادفات
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، با بیان این که در 1742 تصادف شبانه‌روز گذشته 40 تن کشته و 616 نفر دیگر نیز مجروح شدند، عدم توجه به جلو را مهم‌ترین دلیل تصادفات رانندگی عنوان کرد. سرهنگ رسول ضیاءالدین در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر این‌که خودرو «پراید» بیشترین نوع وسایط نقلیه مقصر در تصادفات 24 ساعت گذشته بوده است، افزود: سواری با 71 درصد، کامیون با 13 درصد و موتورسیکلت با 7 درصد در مراتب بعدی تصادفات قرار دارند.
جام جم آنلاین:

عدم توجه به جلو همچنان در صدر تصادفات
40نفر در تصادفات ‌روز سه شنبه جان باختند
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت : در یکهزار و 742 تصادف شبانه‌روز گذشته 40 تن کشته و 616 نفر دیگر نیز مجروح شدند.
جام جم آنلاین:

سلطانیه درنشست‌شورای‌حکام تاکیدکرد:
نادرستی عدم همکاری ایران با آژانس
نماینده و سفیر دائم کشورمان در آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین در نشست شورای حکام این آژانس در خصوص برنامه هسته ای کشورمان سخنرانی کرد.
روزنامه جام جم:

عدم درک سیاست‌های اوباما در قبال ایران
یک روزنامه غربی با اشاره به برنامه‌های دولت آمریکا برای مهار ایران هسته‌ای نوشت: سیاست‌های باراک اوباما در قبال ایران قابل درک نیستند. نیویورک تایمز در گزارش خود افزود: هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا دقیقا هفته گذشته اعلام کرد: زمانی که رهبری جهانی ما امری ضروری بود جهان وارد یک موقعیت آمریکایی جدید شد. به نوشته نیویورک تایمز، این سخنان هر چند می‌تواند برای برخی در آمریکا خبرهای خوشایندی محسوب شود، اما زمانی که از رهبری سخن می‌گوییم این امر شامل شفافیت نیز می‌شود و در مورد ایران و برنامه هسته‌ای این کشور دلایلی وجود دارد که بگوییم دولت اوباما در مسیر سردرگمی قرار دارد. ‌/‌ مهر
جام جم آنلاین:

خاوری اعلام کرد:
عدم برداشت از صندوق آتیه فرزندان تا 18 سالگی
رئیس شورای عالی هماهنگی مدیران عامل بانکهای دولتی گفت: منابع صندوق "آتیه فرزندان" تا 18 سالگی قابل برداشت نیست.
جام جم آنلاین:

درصورت عدم دریافت کارت معافیت
مشمولان معافیت سه برادری به مراکز پلیس +10 مراجعه کنند
معاون اجتماعی سازمان وظیفه عمومی از صدور و تحویل 92 درصد کارت های معافیت مشمولان طرح معافیت سه برادری خبر داد و گفت: مشمولانی که دریافت کارت معافیت آنان بیش از سه ماه طول کشیده به مراکز پلیس +10 مراجعه کنند.
روزنامه جام جم:

مجلس به عدم لغو انحصار آگهی‌های دولتی واکنش نشان می‌دهد
سیدجلال یحیی‌زاده، نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به عدم ارسال بخشنامه لغو انحصار آگهی به روزنامه ایران توسط دستگاه‌های دولتی واکنش نشان خواهد داد. به گزارش خبرنگار جام‌جم در یزد، وی در خصوص عدم ارسال بخشنامه لغو این آگهی به سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی گفت: این مساله قابل چشم‌پوشی نیست و مجلس و کمیسیون فرهنگی در این خصوص تصمیم‌گیری خواهند کرد.وی افزود: این تصمیم با شعارهای دولت در جهت حمایت از مطبوعات و آزادی در این حوزه مغایرت دارد. یحیی‌زاده با اشاره به تاثیر فوق‌العاده این تصمیم بر درآمد نشریات کشور گفت: این مساله استقلال مالی رسانه‌ها را از بین می‌برد و مانع فعالیت آنها می‌‌شود.
روزنامه جام جم:

عدم شماره گذاری خودروهای بی‌کیفیت از اول مهرماه
با وجود اعلام‌های مکرر قبلی اجرا نشده، باز هم موسسه استاندارد می‌گوید خودروهایی که استانداردهای 51 گانه را رعایت نکنند، علاوه بر تعطیل شدن خط تولید از اول مهرماه امسال شماره‌گذاری نیز نمی‌شوند. به گزارش خبرنگار ما، داستان استاندارد و خودروسازان برای کیفی‌سازی خودروهای داخلی، داستان جدید و تازه‌ای نیست؛ چرا که هرازگاهی اولتیماتوم یا مهلت زمانی اعلام و تهدید می‌شود در صورت استاندارد نشدن تولیدات داخلی، شماره‌گذاری آنها صورت نخواهد گرفت. حتی راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی نیز چندین بار از این دست تهدیدها کرده است که هر بار با گفتگو و مذاکره و وعده و حواله به آینده خودروسازان ماجرا فروکش کرده و از یاد رفته است. اما ظاهرا این بار قانون ارتقای کیفیت خودرو و کالاهای صنعتی که 23 خرداد ماه امسال به تصویب رسید و در متن آن بصراحت اول مهرماه مهلت نهایی کیفی‌سازی خودروهای تولید داخل ذکر شده است، افق جدیدی را در این باره گشوده است. اکنون 17 روز تا پایان آن مهلت باقی است و روز اول مهرماه نشان داده خواهد شد که آیا این وعده جدید نیز به سرنوشت سایر وعده‌ها درباره کیفی‌سازی و استانداردسازی خودروهای داخلی دچار خواهد شد یا خیر.
جام جم آنلاین:

تاکید بر عدم عذرخواهی برای اشغال عراق
بلر: پس از عراق نوبت اشغال سوریه بود
نخست‌وزیر وقت انگلیس با بیان اینکه هرگز به دلیل اشغال عراق، عذرخواهی نمی‌کند، تصریح کرد که پس از اشغال عراق ، نوبت سوریه بود.
جام جم آنلاین:

معاون سازمان سنجش عنوان کرد:
عدم تاثیر انتخاب رشته در آزمون کارشناسی ناپیوسته
معاون سازمان سنجش با اشاره به آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون کارشناسی ناپیوسته از ساعت 14 امروز گفت: تقدم کد محل تحصیل فقط نشانگر ترتیب علاقه داوطلب است و هیچگونه تاثیری در گزینش داوطلب ندارد.
جام جم آنلاین:

مرکز سنجش پزشکی اعلام کرد
شرایط جدید عدم محرومیت داوطلبان دستیاری از آزمون 89
مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام کرد: کلیه پذیرفته شدگان مرحله اصلی و جایگزین آزمون دستیاری سال 88 در صورت اعلام انصراف از تحصیل مشمول محرومیت از آزمون دوره بعد شناخته نمی شوند.

نتایج جستجوی برای عبارت "عدم"
روزنامه جام جم:

چهار‌گوشه ورزش
عدم آمادگی آسمانخراش تیم ملی بسکتبال
در شرایطی که فهرست نهایی تیم ملی بسکتبال ایران به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی ترکیه فردا اعلام خواهد شد تا 12 بازیکن منتخب از 16 شهریور پیکار خود را در گروه B این رقابت‌ها با آمریکا، اسلوونی، برزیل، کرواسی و تونس آغاز کنند، حامد حدادی ستاره 2 متر و 18 سانتی‌متری تیم ملی از آماده نبودنش برای این رقابت‌ها خبر داد: آماده نبودنم در حالی است که مسابقه‌های جهان برای من، حکم مرگ و زندگی دارد، چون می‏خواهم خودم و توانایی‏هایم را ثابت کنم.او با بیان این‌که تیم ملی به دنبال نتیجه‌گیری و مقام و مدال در رقابت‌های قهرمانی جهان نیست، تاکید کرد: به همین دلیل با خیال راحت‎تری مقابل حریفان‎مان قرار می‎گیریم، چون جز بازی خوب دغدغه دیگری نداریم.‌/ ‌مهر
جام جم آنلاین:

به خاطر عدم پخش صدای شجریان؛
تقدیر مجلس از صدا و سیما
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: این کمیسیون به خاطر عدم پخش صدای شجریان از رسانه ملی مصوب کرد تا از صداوسیما تقدیر و تشکر شود.
جام جم آنلاین:

سرهنگ البرزی اعلام کرد:
عدم توجه به جلو مهمترین عامل تصادفات
معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور گفت: عدم توجه به جلو ، انحراف به چپ ، تخطی از سرعت مطمئنه ، عدم رعایت حق تقدم مهمترین علت وقوع تصادفات روز گذشته بوده است.
جام جم آنلاین:

معاون عملیات پلیس‌راه کشور اعلام کرد:
عدم توجه به جلو در صدر علل وقوع تصادفات
سرهنگ پرویز سیاح البرزی معاون عملیات پلیس‌راه کشور با بیان اینکه عدم توجه به جلو همچنان در صدر مهمترین دلایل وقوع تصادفات قرار دارد ، گفت: استفاده از تلفن همراه نیز در صدر دلایل تصادفات قرار دارد.
ضمیمه روزنامه:

عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران:
عدم بهره‌برداری از پتانسیل‌های ICT باعث مصرف بالای انرژی می‌شود
مصرف بالای انرژی در کشور نشان از عدم بهره‌گیری مناسب از پتانسیل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور است. به‌گزارش سیتنا، ناصر یوسف‌پور عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در همایش ملی دفاتر پیشخوان خدمات دولت اظهار داشت: «اگر زیرساخت ارتباطی در کشور تقویت شود، می‌توانیم به‌دلیل برگشت و ارزش افزوده بالای صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیدوار باشیم که در اسرع وقت سرمایه‌گذاری به جامعه برمی‌گردد و می‌توان با تقویت زیرساخت‌های ارتباطی، زیرساخت‌های دیگر را هم بهره‌مند کنیم.»
جام جم آنلاین:

معاون وزیر بازرگانی خبر داد:
عدم اعلام رسمی توقف واردات برنج
بابک افقهی ، معاون وزیر بازرگانی با اعلام اجرای تغییرات تعرفه‌ای در هدفمندکردن یارانه‌ها، قابلیت حذف ثبت سفارش، کسری 400 میلیارد تومانی جوایز صادراتی، رشد 81 هزار درصدی واردات طلا، کاهش 10 درصدی صادرات پسته گفت: هیچگونه اعلام رسمی مبنی بر جلوگیری از واردات برنج صورت نگرفته است.
جام جم آنلاین:

آیت‌الله مقتدایی:
عدم برخورد با مشایی جای تعجب است
آیت‌الله مقتدایی با اشاره به طرح نظریه‌های انحرافی از جانب مشایی گفت: جای بسی تعجب است که پس از اظهار نظر بزرگان حوزه و عکس‌العمل قشرهای مختلف، با ایشان برخوردی نمی‌شود.
جام جم آنلاین:

محققی خبر داد:
عدم امکان نقل و انتقال پذیرفته شدگان پزشکی
معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت برنامه ای برای تغییر در آیین نامه نقل و انتقال دانشجویان این وزارتخانه ندارد و مبنای انتقال، فراهم کردن امکان ادامه تحصیل برای افرادی است که شرایط خاصی از قبیل بیماری و یا سرپرستی خانواده برای آنها بوجود آمده است.
جام جم آنلاین:

ماجرای‌حمله‌به‌کاروان‌آزادی‌هنوزدرابهام‌است
تهدید اسرائیل به عدم همکاری با کمیسیون تحقیق سازمان ملل
کمیسیون چهارنفره حقیقت‌یاب سازمان ملل متحد مصمم است جریان کشته شدن 9 امدادگر ترک کشتی امدادگری را روشن کند که نظامیان اسرائیلی به آن حمله کرده بودند. این در حالی است که اسرائیل مخالف بازجویی از سربازانی است که در این حمله شرکت داشته اند.
جام جم آنلاین:

به دلیل عدم حمایت
جشنواره بسم‌الله آثار خود را می‌فروشد
هفتمین جشنواره بسم‌الله که همزمان با ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، برای اولین‌‌بار آثار خود را در سه نگارخانه به نمایش می‌گذارد و این درحالی است که مسئولان برگزاری آن تصمیم گرفته‌اند به دلیل نبود حامی مالی آثار را به فروش بگذارند.
روزنامه جام جم:

نگرانی راهنمایی و رانندگی از عدم تغییر ساعت کار مدارس
در حالی‌که شورای عالی ترافیک وزارت کشور اجرای طرح تغییر ساعت کار را به دلیل برخی مشکلات و فراهم نبودن زیرساخت‌های آن در سال جاری منتفی ندانسته است، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تاکید کرد: در صورت عدم اجرای این طرح پلیس مانند سال‌های گذشته برای کاهش بار ترافیکی مهر ماه با مشکلات بسیاری مواجه خواهد شد.سرهنگ سعید اسماعیلی در گفتگو با مهر افزود: پلیس راهور تهران با اجرای این طرح موافق است زیرا این طرح می‌تواند تا حدودی از بار ترافیکی مهر ماه بکاهد.وی تصریح کرد: در صورت اجرا نشدن این طرح پلیس مانند سال‌های گذشته برای کاهش بار ترافیکی در آغاز مدارس با مشکلاتی مواجه می‌شود.
جام جم آنلاین:

میرتاج‌الدینی :
دولت بنای عدم ابلاغ قوانین را ندارد
معاون پارلمانی رییس‌جمهور با اشاره به تایید اساسنامه سازمان هدفمندکردن یارانه‌ها از سوی شورای نگهبان گفت: این سازمان در راستای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها ایجاد شده و با توجه به تایید اساسنامه آن توسط شورای نگهبان روند اجرایی خود را طی خواهد کرد.
جام جم آنلاین:

به‌دلیل عدم‌برداشت گاز کافی از ایران
ترکیه جریمه گازی را پرداخت کرد
شرکت بوتاش ترکیه به دلیل عدم برداشت گاز کافی ایران جریمه حدود 600 میلیون دلاری به شرکت ملی گاز ایران پرداخت کرد.
جام جم آنلاین:

استعفای برلوسکنی در صورت عدم کسب رای اعتماد
رهبر اکثریت مجلس نمایندگان پارلمان ایتالیا اظهار داشت که سیلویو برلوسکنی درخصوص برنامه‌هایش درباره چند موضوع در ماه سپتامبر درخواست رای اعتماد خواهد داد و چنانچه ناکام بماند، استعفا می‌دهد.
نتایج جستجوی برای عبارت "عدم"
روزنامه جام جم:

عدم رضایت جنسی در گرایش به اعتیاد تاثیر دارد
مدیرکل دفتر فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به پژوهش صورت گرفته در میان جمعی از معتادان، اعلام کرد: نتایج حاصل از این پژوهش نشان می‌دهد یکی از عوامل اصلی در گرایش افراد متاهل به مصرف مواد مخدر و محرک، عدم رضایت جنسی است که همین امر پیش زمینه بروز اعتیاد آنها را فراهم کرده بود. صرامی در گفتگو با ایسنا در تشریح نقش مشکلات جنسی در گرایش افراد به مصرف موادمخدر و محرک، افزود: با توجه به این‌که حجم اطلاع‌رسانی در مورد نقش مصرف مواد محرک و مخدر در تقویت میل جنسی از طریق تبلیغات و سایت‌های اینترنتی طی سال‌های 83 تا 86 افزایش یافت، همین امر باعث افزایش میزان مصرف مواد در این سال‌ها شد.
جام جم آنلاین:

در صورت عدم رسیدگی
ظهیری: تولید آب معدنی در کشور متوقف می‌شود
عضو اتاق بازرگانی تهران ضمن اعتراض نسبت به بررسی تعیین سطح کیفی آبهای معدنی توسط یک شرکت نفتی از دستور وزیر نفت برای پیگیری قضایی این گزارش خبر داد و گفت: واحدهای تولیدی آب معدنی کشور خواستار رسیدگی به این موضوع هستند ، در غیر این صورت تولید آب معدنی در ایران را متوقف می‌کنند.
جام جم آنلاین:

به علت عدم توزیع تخم نوغان
پرورش کرم ابریشم در کرمان متوقف شد
رئیس اداره مبارزه با بیماری های دامپزشکی کرمان با اشاره به شروع فصل نوغانداری در کرمان گفت: تاکنون هیچگونه توزیع تخم نوغان در استان صورت نگرفته است.
جام جم آنلاین:

در گزارشی ابراز شد
انتقاد مرکز پژوهشها از عدم ارائه اساسنامه جدید شرکت نفت به مجلس
مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی با اعلام نظر کارشناسی خود در مورد بخش کلان انرژی (نفت، گاز، برق و انرژی‌های پاک) در لایحه برنامه پنجم توسعه، از دولت به دلیل عدم ارائه اساسنامه جدید شرکت نفت به مجلس انتقاد کرد.
جام جم آنلاین:

کوهکن در گفت‌وگو با جام جم آنلاین تشریح کرد
علت عدم برگزاری نشست مشترک دولت و مجلس
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه نشست مشترک دولت و مجلس برگزار خواهد شد، گفت: این نشست به دلیل سفرهای رئیس جمهور و رئیس مجلس در چند نوبت به عقب افتاده و قطعا برگزار خواهد شد.
جام جم آنلاین:

عدم برگزاری مجمع عمومی انجمن روزنامه نگاران مسلمان
مجمع عمومی انجمن روزنامه نگاران مسلمان که قرار بودفردا برگزار شود به خاطر تعطیلی برگزار نحواهد شد..
روزنامه جام جم:

تاکید بر عدم افزایش وام خرید مسکن
بانک مسکن هیچ رویکردی در جهت افزایش تعداد و سقف تسهیلات خرید مسکن در دستور کار ندارد.مدیرکل امور اعتبارات و سرمایه‌گذاری بانک مسکن که در برنامه کلید مسکن حضور یافته بود، با تاکید بر تورم‌زا بودن وام خرید مسکن گفت: در شرایط فعلی بازار، هر گونه تحریک تقاضا از طریق وام خرید منجر به افزایش قیمت مسکن می‌شود. وی با اشاره به بررسی‌های این بانک برای افزایش سقف وام ساخت، گفت: طرح‌هایی در دست بررسی داریم تا در صورت موافقت از سوی شورای پول و اعتبار ، وام ساخت مسکن را افزایش دهیم.
جام جم آنلاین:

سعید‌لو:
امیدوارم 4 سال آینده حسرت عدم حضور در جام جهانی را نخوریم
رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: نرفتن ایران به جام‌جهانی بسیار ناراحت‌کننده بود اما امیدوارم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهیم داد 4 ساله آینده حسرت این را نخوریم که چرا به جام جهانی نرفتیم.
جام جم آنلاین:

دکتر لاریجانی:
عدم اجرای قانون ظلم به مردم است
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : قانون برای کشور ما مبنای شرعی و عقلانی دارد. اگر کسی بخواهد نسبت به حقوق ملت تجاوز کند یا با تساهل برخورد کند چه در مقوله فرهنگ و چه در مقوله اقتصاد ما در مجلس مقابل او موضعگیری خواهیم کرد.
روزنامه جام جم:

مجلس خواستار عدم توزیع 8 نوع برنج آلوده در کشور شد
سرانجام بعد از حرف و حدیث‌های بسیار درباره برنج‌های آلوده،‌ روز گذشته پس از قرائت گزارش کمیسیون بهداشت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، ‌این پرونده به دستور علی لاریجانی، رئیس مجلس به قوه قضاییه ارجاع شد. انوشیروان محسنی بندپی، نماینده نوشهر و چالوس با اعلام این خبر به جام‌جم آنلاین گفت: در گزارش کمیسیون بهداشت عنوان شد که 8 نوع برنج وارداتی به فلزات سنگین و سرب آلوده هستند و از توزیع آنها در کشور جلوگیری می‌شود.
جام جم آنلاین:

عدم پرداخت بدهی
40 سال دوستی رنگ خون گرفت
پیرمردی که دوست سابق خود را به بهانه عدم پرداخت بدهی به قتل رسانده بود ، با حکم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.
جام جم آنلاین:

ملاباشی در جمع خبرنگاران خبر داد:
عدم پذیرش دانشجوی خارجی در مقطع کارشناسی
معاون دانشجویی وزارت علوم گفت: از این پس دانشجوی خارجی در مقطع کارشناسی پذیرش نمی‌شود مگر در موارد محدود و بیشتر پذیرش‌های دانشجویان غیر ایرانی در مقطع ارشد و دکترا در دو نوبت مرداد و آذر صورت می‌پذیرد.
جام جم آنلاین:

مصوبه مجلس از دوره آتی اعمال می‌شود
عدم‌تغییر‌سهمیه‌در آزمون دستیاری 88
مسئول روابط عمومی شورای آموزش پزشکی و تخصصی درباره نحوه اعمال سهمیه ها در آزمون دستیاری 88 تاکید کرد: سهمیه های آزمون دستیاری در این دوره تغییر نداشته است و مصوبه مجلس در مورد این تغییرات از آزمون سال 89 اعمال می شود.
.

همشهری

• دستگیری پدر 55 کودک به اتهام عدم نگهداری صحیح از آنها
حادثه > خارجی - همشهری آنلاین: پلیس فرانسه از دستگیری یک مرد 45 ساله‌ پاریسی به دلیل نگهداری غیر‌اصولی و ناصحیح از 55 فرزندش خبر داد.
دلیل قطبی برای عدم دعوت میداودی به تیم ملی
ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین: افشین قطبی ‏ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است میلاد میداودی ‏ بازیکن تیم استقلال‏، انگیزه بالایی برای بازی در تیم ملی از خود نشان نداده است.
انتقاد از عدم پرداخت بدهی‌های دولت به شهرداری تهران
شهر > مدیریت - همشهری آنلاین: معاون مالی و اداری شهردار تهران با اشاره به پرداخت نشدن بدهی‌های شهرداری توسط دولت گفت: قرار بود بدهی‌ها در قالب سهام پرداخت شود، اما هنوز از پرداخت این بدهی‌ها خبری نشده است.
دلایل عدم موفقیت طرح عفاف‌و‌حجاب
زنان > ایران - همشهری آنلاین: در شورای فرهنگی اجتماعی زنان، کوتاهی برخی دستگاه‌ها، اعمال سلیقه برخی مسئولان، تضاد و تناقض در اقدامات فرهنگی بعضی دستگاه‌های فرهنگی موثر بر تحولات فرهنگ عمومی ، از عوامل عدم موفقیت طرح گسترش عفاف و حجاب برشمرده شد
عدم تعادل اسید چرب اومگا؛ چاقی را "وراثت‌پذیر" می‌کند
سلامت > تحقیقات - همشهری آنلاین: پرخوری همراه با مخلوط نادرستی از چربی‌ها در رژیم غذایی ممکن است باعث شود که چاقی از یک نسل به نسل دیگر انتقال یابد
احتمال توقف مسکن مهر در صورت عدم ‌تخصیص اعتبار مناسب
مسکن > تسهیلات - وزیر مسکن از توان دولت برای خانه‌دار کردن همه مردم خبر‌داده ولی رئیس انجمن مدیران فنی و اجرایی ایران از احتمال توقف مسکن مهر درصورت عدم‌تخصیص اعتبار مناسب خبر داد.
تأکید بر عدم چشم‌پوشی از خاک فلسطین در روز نکبت
جهان > خاورمیانه - صدها نفر از آوارگان فلسطینی با برپایی تظاهراتی به مناسبت روز نکبت (روز تشکیل رژیم صهیونیستی) در مقابل مقر سازمان ملل در غزه، بر پایبندی خود به حق بازگشت به سرزمین‌شان تاکید کرده
گلایه شهروندان از عدم‌دسترسی به سایت تکمیل اطلاعات اقتصادی خانوارها
اقتصاد > اقتصاد‌ملی - گروه اقتصادی: در نخستین روز از اجرای مرحله دوم طرح تکمیل اطلاعات اقتصادی خانوار، برخی شهروندان از نبود امکان دسترسی به سایت مرکز آمار ایران خبر دادند
دلایل عدم تحقق آشتی ملی از زبان خالد مشعل
جهان > خاورمیانه - همشهری آنلاین: رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: تلاش‌های عربی برای انجام آشتی ملی فلسطین به دلیل تلاش برای تحمیل شرط‌های کمیته چهارجانبه صلح با موفقیت همراه نشد
آشنایی با کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای
ایران > سیاست - همشهری آنلاین: نخستین کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای در سال 1389 در ایران برگزار شد
نخستین کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه در تهران برگزار می‌شود
ایران > سیاست‌خارجی - همشهری آنلاین: نخستین کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه با شعار" انرژی هسته‌ای برای همه، سلاح هسته‌ای برای هیچ کس" با حضور 14 وزیر امور خارجه ، 10 معاون وزیر و نمایندگانی از سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی روز شنبه در تهران آغاز می‌شود.
بهانه جدید روس‌ها در عدم‌تحویل سامانه موشکی اس300
ایران > سیاست‌خارجی - گروه سیاسی: درحالی‌که منابع خبری نوشته‌اند که روس‌ها تحویل موشک‌های هوا به زمین اس300 به ایران را آغاز کرده‌اند، اما سخنان 23 فروردین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه در رد این خبر حکایت از ادامه بدقولی روس‌ها در تحویل این سامانه موشکی به ایران دارد
بیانیه جنبش عدم‌تعهد در حمایت از برنامه هسته‌ای ایران
ایران > سیاست‌خارجی - گروه سیاسی: 10 اسفند و در آستانه نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین، جنبش عدم‌تعهد در بیانیه‌ای از مدیرکل جدید آژانس خواست تا درباره ادبیات مبهمی که وی در نخستین گزارش خود در‌باره موضوع هسته‌ای ایران به کار برده، ‌توضیح دهد.
احتمال تصمیم‌گیری دولت درباره عدم اجرای هدفمندکردن یارانه‌ها
اقتصاد > یارانه - همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اگر مجلس درآمد 20هزار میلیارد تومانی را تصویب کند دولت در اجرای این لایحه با مشکل مواجه می شود و درباره اجرا یا حتی عدم اجرای آن تصمیم‌گیری می‌کند.
عدم‌تحقق اهداف سیاست‌های اصل 44
دیدگاه > ایران - مهدی جاریانی* سیاست‌های کلی اصل44 را می‌توان ورود به افق‌های سند چشم‌انداز دانست.
عدم رعایت سرعت مجاز؛ علت سانحه قطار مشهد - تهران اعلام شد
حادثه > داخلی - همشهری آنلاین: عضو کمیسیون بررسی سوانح راه‌آهن اعلام کرد: طبق بررسی‌های اولیه بالا بودن سرعت و عدم رعایت سرعت معین و مجاز برای ورود به ایستگاه، علت بروز سانحه‌ قطار مسافری مشهد ـ تهران در روز گذشته(شنبه 3 بهمن) بوده است.
عدم تحقق وعده‌های دولت؛ علت بروز نارسایی در مترو
مترو > متروی تهران - گروه شهری: مرکز پژوهش‌های مجلس، عدم‌پرداخت یارانه بلیت و عدم تحقق وعده‌های دولت به بانک‌ها جهت خرید واگن را علت بروز مشکلات و نارسایی‌ها در مترو اعلام کرد.
عدم ‌موازی‌کاری تنها با یکپارچگی مدیریت شهری محقق می‌شود
شهر > مدیریت - موازی‌کاری در حوزه فرهنگ و کتابخوانی تنها به خاطر عدم‌یکپارچگی مدیریت شهری است
آخرین وضعیت عدم بازگشت دانشجویان بورسیه
آموزش > عالی - همشهری‌ آنلاین: بیشترین آمارعدم بازگشت دانشجویان بورسیه مربوط به کشورهای کانادا و انگلیس است و اعزام دانشجو به کانادا، انگلیس و آمریکا ممنوع شد.
اظهارات لاریجانی درباره عدم ارائه گزارش انطباق بودجه با برنامه چهارم
ایران > قانونگذاری - همشهری آنلاین: لاریجانی در پاسخ به تذکر یک نماینده گفت: اگر دولت گزارش تطبیق بودجه سالیانه با سیاست‌های گلی نظام را ارائه نکند، مجلس می‌تواند از طریق قضایی پی‌گیری کند.
نشانه‌های عدم دریافت ریزمغذی‌ها
تغذیه > موادغذائی - همشهری آنلاین: مهم است غذایی سالم و متعادل خورد که حاوی همه مواد مغذی مورد نیاز بدن شما باشد.
اوآنا با عدم تعادل موجود در جریان جهانی اطلاعات مقابله کند
ارتباطات > رسانه‌ها - همشهری آنلاین: عضو هیئت علمی دانشکده مخابرات برگزاری اجلاس اوآنا در تهران را تلاشی ارزشمند جهت اصلاح جریان نامتعادل اطلاعات در جهان ارزیابی کرد و گفت:
ضرغامی: کارت‌ زردها ناشی از عدم‌شناخت خط قرمزهاست
سینما و تلویزیون > تلویزیون - گروه ادب و هنر: رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که به تازگی با حکم مقام معظم رهبری، برای 5 سال دیگر در این سمت ابقا شده است، 20 آبان در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره خطوط قرمز رسانه ملی گفت:
فیلیپین اجلاس عدم تعهد را به تعویق انداخت
جهان > آسیا - همشهری آنلاین: فیلیپن اجلاس دسامبر عدم تعهد را که قرار بود به میزبانی این کشور برگزار شود، به تعویق انداخت تا بهتر بتواند به اوضاع داخلی خود پس از دو توفان مخرب استوایی سر و سامان دهد.
عدم راه‌یابی عالمیان به نیمه نهایی پینگ‌پنگ جهانی
ورزش > تنیس‌روی‌میز - همشهری آنلاین: نوشاد عالمیان از صعود به مرحله نیمه‌نهایی فینال تورهای حرفه‌ای پینگ‌پنگ جوانان جهان بازماند.
عدم تغییر لیست فروشندگان بنزین به ایران
اقتصاد > انرژی - همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه تغییری در لیست فروشندگان بنزین به ایران ایجاد نشده است، گفت: هم اکنون واردات بنزین مطابق روال ماه‌های گذشته در حال انجام است.
دلایل عدم تحقق بررسی مدارک مدیران کشور
آموزش > عالی - همشهری آنلاین: وزیر علوم دولت نهم گفت: تنها 25 تا 30 درصد مدارک مدیران برای وزارت علوم ارسال شده که برخی مدارک ارسالی هم اصل مدرک نیستند و برای ارزیابی نمی توان از‌ آنها استفاده کرد.
مفاهیم: عدم تحمل به گلوکز چیست؟
سلامت > آموزش - همشهری آنلاین: عدم تحمل به گلوکز (IGT) یک عارضه پیش‌دیابتی است که با مقاومت به انسولین و افزایش خطر بیماری‌های قلبی- عروقی همراه است
ابتلای20 درصد تهرانی‌ها به دیابت و عدم تحمل گلوکز
سلامت > بیماری - همشهری آنلاین: رییس مرکز مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت از ابتلای حدود 20 درصدی تهرانی‌ها به دیابت یا اختلال تحمل گلوکز خبر داد
جریمه 2 میلیون تومانی برای عدم‌استفاده صحیح از عناوین علمی
آموزش > عالی - طرح استفاده صحیح از عناوین علمی، در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به تصویب رسید که جریمه لحاظ شده در آن بین 100هزار تا 2میلیون تومان است
عدم مدیریت صحیح آب علت خشکى زاینده رود است
محیط زیست > آب - همشهری آنلاین: رئیس سازمان نظام مهندسى کشاورزى و منابع طبیعى استان اصفهان گفت: عدم مدیریت صحیح آب علت اصلى خشکى رودخانه زاینده رود است.
واکنش شورای شهر به عدم تصویب طرح کاهش اختیارات شوراها
شورای شهر > دیدگاه - همشهری آنلاین: عدم تصویب فوریت طرح انتخاب شهرداران شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت از سوی وزارت کشور در مجلس، واکنش مثبت اعضای شورای اسلامی شهر تهران را در پی آورد.
ایران میزبان نشست آتی جنبش عدم تعهد شد
ایران > سیاست‌خارجی - همشهری‌آنلاین: جمهوری اسلامی ایران براساس تصمیم اجلاس سران درشرم الشیخ، میزبانی و ریاست شانزدهمین دوره اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها را در سال 1391 عهده دار شد
نکته بهداشتی روز: رژیم برای افراد دچارعدم تحمل به لاکتوز
سلامت > آموزش - همشهری آنلاین: اگر شما دچار عدم تحمل به لاکتوز، قند شیر، هستید،‌ می‌توانید همه فراورده‌های لبنی را از رژیم غذای‌تان حذف کنید، اما در این صورت ممکن است به اندازه کافی کلسیم دریافت نکنید.
مشغله‌های رئیس جمهوری دلیل عدم انجام سفر به لیبی است
ایران > سیاست‌خارجی - همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: قطعیت سفر رئیس جمهوری به لیبی را منابع رسمی اعلام نکرده بودند.
دادگاه گوگل درباره عدم نظارت بر محتوا
فضای سایبر > روندها - همشهری آنلاین: جلسه دادگاه گوگل در ایتالیا که به رعایت نکردن حریم خصوصی افراد و عدم نظارت بر محتوای مطالب متهم شده‌است به تعویق افتاد.
مرگ 3 بیمار هموفیلی به‌علت عدم‌دسترسی به فاکتور 7
سلامت > عمومی - گروه سلامت - سمیه شرافتی: مرگ 3 بیمار هموفیلی به‌علت عدم‌دسترسی به فاکتور 7 و طی 2 هفته گذشته شاید تکان‌دهنده‌ترین خبری باشد که این روزها شنیده می‌شود
بیانیه‌ جنبش عدم تعهد درباره حق هسته‌ای ایران
جهان > مجامع‌جهانی - همشهری آنلاین: جنبش عدم تعهد تاکید کرد، نباید از حق کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران برای توسعه انرژی اتمی برای مقاصد صلح‌آمیز جلوگیری یا برای آن محدودیت ایجاد شود.
معضلات عدم‌هماهنگی و تعادل کار و زندگی
اجتماع > جامعه‌شناسی - گروه اجتماعی- زهرا رفیعی: معضلات عدم‌هماهنگی و تعادل کار و زندگی در سال‌های آینده دامنگیر ایران نیز خواهد شد
افتادن سالمندان به علت عدم تعادل گوش داخلی
سلامت > تحقیقات - همشهری آنلاین: یک سقوط ساده یکی از خطرناک‌ترین آسیب‌هایی است که سالمندان با آن مواجهند:
دولت، دلیل عدم‌اجرای مطلوب طرح خروج خودروهای فرسوده را بگوید
حمل ‌و‌ نقل > خودرو - گروه شهری: مجلس شورای اسلامی از دولت خواست دلایل عدم‌انجام مطلوب طرح خروج خودروهای فرسوده را به‌طور شفاف با مردم درمیان بگذارد.
عدم تعادل جنسیتی در چین: سالی 32 میلیون پسر اضافی
اجتماع > جمعیت - همشهری آنلاین: عدم تعادل جنسیتی ناشی از سقط انتخابی به نفع جنین‌های مذکر در چین باعث شده است که تعداد پسرهای به دنیا آمده در هر سال در این کشور 32 میلیون بیشتر از دخترها باشد.
مفاهیم: عدم تحمل به لاکتوز چیست؟
سلامت > آموزش - همشهری آنلاین: عدم تحمل به لاکتوز باعث می‌شود که هضم نوعی از قند که در شیر و سایر محصولات لبنی یافت می‌شود، مشکل شود.
عدم اجازه به تنیسور اسرائیلی برای حضور در مسابقات تنیس دبی
ورزش > تنیس - همشهری آنلاین: حضور تنیس باز اسرائیلی، برگزاری مسابقات تنیس امارات را مختل کرد.
رأی عدم اعتماد مجلس به علی کردان
ایران > سیاست - گروه سیاسی: مجلسی که پانزدهم مرداد ماه سال‌جاری، با 169 رای موافق، علی کردان را به وزارت رسانده بود
سخنان داوودی پس از رای عدم اعتماد مجلس به کردان
ایران > دولت - همشهری آنلاین: معاون اول رئیس‌جمهور در مورد استیضاح وزیر کشور و نظر دولت در این ارتباط گفت: استیضاح حق مجلس است و در این ارتباط اختیار دارد، ما نیز به تصمیم مجلس احترام می‌گذاریم.
سخنان لاریجانی پس از رای عدم اعتماد مجلس به کردان
ایران > قانونگذاری - همشهری آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی پس از رای عدم اعتماد مجلس به وزیر کشور گفت، اگر یک وزیر دیگر برکنار شود کل کابینه باید رای اعتماد مجدد بگیرد.
مانع اصلی توسعه کشور عدم تشکیل دولت توسعه‌گراست
شهردار > دیدگاه‌ - گروه شهری: شهردار تهران با حضور در مراسم افتتاحیه نخستین همایش علمی سراسری دانشجویی جغرافیا که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، در سخنانی به موضوع نخبگان و تکاپوی توسعه و همچنین دولت توسعه‌گرا در ایران معاصر پرداخت.

ویکی پدیا

• اصل عدم قطعیت
اصل عدم قطعیت Uncertainty principle در مکانیک کوانتومی را ورنر هایزنبرگ ، فیزیکدان آلمانی ، در سال ۱۹۲۶ فرمول‌بندی کرد. اصل عدم قطعیت ...
۳۶ کیلوبایت (۴٬۰۳۱ کلمه) - ‏۱۵ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۵:۴۲
• حمله عدم سرویس‌دهی
حمله عدم سرویس‌دهی (Denial-of-service attack) تلاشی است برای عدم دسترسی منبعی رایانه‌ای برای کاربران. عدم سرویس دهی ۱ و عدم سرویس دهی توزیع ...
۱۹ کیلوبایت (۲٬۰۹۹ کلمه) - ‏۱۵ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۴:۱۹
• عدم انکار
عدم انکار به این مفهوم است که طرفین درگیر در یک نزاع حقوقی، نتوانند صحت و اعتبار یک قرارداد یا متنی که قبلاً تهیه شده است را انکار نمایند. ...
۲ کیلوبایت (۲۶۹ کلمه) - ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۵:۴۶
• پرهیز از خشونت (تغییر مسیر عدم خشونت)
پرهیز از خشونت، عدم خشونت، مبارزه بی‌خشونت یا مبارزه خشونت‌پرهیز فلسفه و استراتژی‌ای برای ایجاد تغییرات اجتماعی است که استفاده از خشونت را ...
۳ کیلوبایت (۲۴۲ کلمه) - ‏۹ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۲۱:۴۵
• نظریه عدم امکان ارو
نظریه عدم امکان کنه ارو در تئوری انتخاب اجتماعی ،تئوری عدم امکان ارو یا پارادوکس ارو بیان می‌کند که وقتی رای دهندگان سه یا بیش از سه ...
۱۰ کیلوبایت (۹۴۷ کلمه) - ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۷:۳۲
• عدم تکرار حد وسط
عدم تکرار حد وسط یا مغالطه چهارحدی از مغالطه ‌های صوری‌است. از نظر منطق‌دانان؛ محور اصلی قیاس همان حد وسط است که در صغرا و کبرا وجود ...
۳ کیلوبایت (۳۴۵ کلمه) - ‏۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۱۵:۰۳
• مرکز کنترل و عدم تکثیر تسلیحات
مرکز کنترل و عدم تکثیر تسلیحات. Center for Arms Control and Non-Proliferation. یک سازمان حمایت از عدم تکثیر تسلیحات کشتار جمعی در آمریکا است. ...
۸۳۶ بایت (۷۹ کلمه) - ‏۱۱ ژوئن ۲۰۱۰، ساعت ۱۷:۲۱
• اصل شمول و عدم شمول
در ترکیبیات اصل شمول و عدم شمول بیان می‌کند اگر A و B دو مجموعه متناهی باشند٬ آنگاه: | A \cup B | | A | + | B | - | A \cap B ...
۴ کیلوبایت (۵۶۸ کلمه) - ‏۱۵ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۵:۴۲
• جنبش غیر‌متعهد (تغییر مسیر جنبش عدم تعهد)
هم اکنون ۱۱۸ کشور جهان از جمله ایران که تقریباً بیش از دو سوم اعضای سازمان ملل متحد را تشکیل می‌دهند، عضو جنبش عدم تعهد می‌باشند. ...
۶ کیلوبایت (۴۶۸ کلمه) - ‏۱۰ ژوئیهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۱۹:۲۰
• روز جهانی عدم هرگونه مدارا با مثله کردن جنسی زنان
روز بین‌المللی عدم هرگونه مدارا با مثله کردن جنسی زنان یکی از روزهای آگاهی دهنده بین‌المللی مورد حمایت سازمان ملل است که برای ۶ فوریه هر ...
۳ کیلوبایت (۲۵۳ کلمه) - ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۲:۴۹
• کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه تهران
کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه تهران در روزهای ۲۸ و فروردین ماه ۱۳۸۹ (برابر با ۱۷ و ۱۸ آوریل ۲۰۱۰ ) در تهران برگزار گردید. ...
۱۹ کیلوبایت (۱٬۹۲۴ کلمه) - ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۴:۴۶
• وجود خدا (تغییر مسیر دلایل عدم وجود خدا)
اما در دوره معاصر ، برخی فلاسفه خداناباور چون برتراند راسل ارائه برهان در اثبات عدم وجود خدا را اصولآ ناممکن دانستند، و زحمت اثبات وجود ...
۲۳ کیلوبایت (۲٬۲۳۴ کلمه) - ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۸:۵۹
• قضایای ناتمامیت گودل (تغییر مسیر قضایای عدم تمامیت گدل)
در منطق ریاضی ، قضایای ناتمامیت گدل، که توسط کورت گدل در سال ۱۹۳۱ ثابت شدند. این قضایا در فلسفهٔ ریاضیات از اهمیت به سزایی برخوردارند و ...
۱۲ کیلوبایت (۱٬۱۹۰ کلمه) - ‏۱۷ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۲۲:۳۳
• یوسف صانعی (تغییر مسیر ادعای عدم صلاحیت مرجعیت یوسف صانعی توسط جامعه مدرسین حوزه علمیه قم)
اشاره در نامه منسوب به جامعه مدرسین و روشن شدن سوابق علمی کسانی شد که به عدم صلاحیت آقای صانعی رأی داده‌اند به دنبال این وقایع، مجمع مدرسین ...
۳۶ کیلوبایت (۳٬۹۳۳ کلمه) - ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۷:۳۸
• بی‌خدایی
این شامل هر دو دستهٔ کسانی که اطمینان از عدم وجود خدا دارند و نیز کسانی که از وجود یا عدم وجود آن ابراز بی‌اطّلاعی می‌کنند می‌باشد. ...
۱۴ کیلوبایت (۱٬۱۹۸ کلمه) - ‏۱۵ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۹:۲۱
• کنترل مقاوم
یکی از مسائلی که در مهندسی کنترل وجود دارد عدم قطعیت است. عدم قطعیت می‌تواند هم در مدل و هم در اندازه گیری وجود داشته باشد. حضور این موارد ...
۱ کیلوبایت (۱۱۹ کلمه) - ‏۱۶ اوت ۲۰۱۰، ساعت ۱۷:۲۹
• آتاکسی
آتاکسی Ataxia یک اختلال نورولوژیکی است که با عدم هماهنگی در حرکات، عدم ثبات در قرارگیری بدن، ناهنجاری در راه رفتن و رعشه ارادی ...
۴ کیلوبایت (۳۷۰ کلمه) - ‏۱۴ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۷:۰۸
• طنز
طَنز، هنری است که عدم تناسبات در عرصه‌های مختلف اجتماعی را که در ظاهر متناسب به نظر می‌رسند، نشان می‌دهد و این خود مایه خنده می‌شود. ...
۱۲ کیلوبایت (۱٬۱۹۷ کلمه) - ‏۱۵ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۲۱:۵۶
• ناراحتی
عدم راحتی و آسایش ، ناآرامی ، اضطراب و تشویش. عدم رضایت و خوشحالی ، این حالت می تواند علت درونی مانند اضطراب وغم یا علت بیرونی مانند سرما و ...
۴۰۵ بایت (۴۱ کلمه) - ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۹:۱۹
• پیمان‌نامه منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای (تغییر مسیر پیمان عدم تکثیر سلاح‌های هسته‌ای)
colspan"2" style"background:B0C4DE;color:000000" | پیمان‌نامه منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای | پرونده: NPT Prepcom 2008. jpg | کنفرانس آغازین ...
۷ کیلوبایت (۴۶۹ کلمه) - ‏۱ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت
• صفحه‌های محتوایی
• چند رسانه‌ای
• صفحه‌های راهنما و پروژه
• همه‌چیز
• پیشرفته
• نتایج ۲۱ تا ۴۰ از ۲٬۱۴۰ برای عدم

• ناکاملی بلوری
ناکاملی یا عیوب بلوری به عدم قرارگیری اتم‌های یک جامد در محل مخصوص خودش گفته می‌شود. عیوب بلوری را می‌توان به شکل زیر طبقه بندی کرد: ...
۲ کیلوبایت (۱۲۶ کلمه) - ‏۲۸ فوریهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۲۰:۵۲
• سگ‌کشی
این فیلم پس از ۱۰ سال عدم امکان ساخت فیلم توسط وی در ایران. ، تولید و در سال ۱۳۸۰ اکران شد و عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال را یافت. ...
۶ کیلوبایت (۶۲۱ کلمه) - ‏۱۵ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۹:۵۶
• سکه هخامنشی
کوروش و کمبوجیه به علت گرفتاری‌های مملکتی و عدم ثبات اوضاع یا علل دیگر، دست به ضرب سکه نزدند. از میان شاهان هخامنشی نخستین بار داریوش ...
۴ کیلوبایت (۴۶۴ کلمه) - ‏۷ مهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۱۰:۵۶
• دیابت بارداری
دیابت بارداری، حالت عدم تحمل گلوکز است و با وجود ناسازگاریش با بدن در زنان باردار بدون سابقه دیابت ظاهر می¬شود. بعد از دو بار آزمایش در ...
۱۳ کیلوبایت (۱٬۳۴۵ کلمه) - ‏۱۷ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۷:۵۷
• تهی‌جایی
تهی‌جایی به عدم وجود اتم/یون به تعداد استوکیومتری در شبکه بلوری ماده گفته می‌شود. منابع : HAJDIN CERIC, PhD thesis, Numerical Techniques in ...
۱ کیلوبایت (۸۳ کلمه) - ‏۷ ژوئن ۲۰۱۰، ساعت ۱۵:۴۰
• حفره الکترونی
این مفهوم عدم وجود الکترون در لایهٔ ظرفیت را نشان می‌دهد که متفاوت از پوزیترون (متمم ضد مادهٔ الکترون) است. در نیمه‌رساناهای ذاتی الکترون‌ ...
۲ کیلوبایت (۹۵ کلمه) - ‏۱۳ اوت ۲۰۱۰، ساعت ۱۴:۱۳
• آمنوره
آمنوره یکی از اختلالات قاعدگی در زنان می‌باشد که به معنی عدم خونریزی در زمان قاعدگی در خانمهای در سن باروری می‌باشد. آمنوره فیزیولوژیک در ...
۲ کیلوبایت (۱۴۴ کلمه) - ‏۱۷ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۰:۱۰
• برهان اختفای الهی
برهان اختفای الهی که به نام برهان ناباوری نیز خوانده شده است؛ یکی از مجموعه براهین شهودی اثبات عدم وجود خداست. این برهان در دوران اخیر ...
۲۶ کیلوبایت (۲٬۹۹۳ کلمه) - ‏۱۵ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۸:۳۲
• نکول
دراصطلاح به معنای عدم قبول یا رد است زبان مالی‌چی‌ها اگر طرف قرارداد نتواند در قبال قراردادی که بسته است به تمام یا بخشی از تعهدات‌اش، ...
۷۰۳ بایت (۶۳ کلمه) - ‏۱۹ ژوئن ۲۰۰۹، ساعت ۱۷:۰۶
• ناپیوند
ناپیوند Non-bonding گونه‌ای پیوند شیمیایی است که در آن اشغال یا عدم اشغال اوربیتال پیوند بوسیله الکترون ، تاثیری در رتبه پیوند ندارد. ...
۲ کیلوبایت (۱۶۹ کلمه) - ‏۱۶ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۷:۱۴
• جهان‌وطنی
جهان وطنی Cosmopilitanism یا جهان‌میهنی، مفهومی است که باور به متعلق بودن به تمام جهان و مردم آن و عدم وابستگیهای قومی-ملی و در کل، باور به ...
۲ کیلوبایت (۱۸۹ کلمه) - ‏۲ آوریل ۲۰۱۰، ساعت ۲۱:۴۶
• مارژینالیسم
عدم تحقق پیش‌بینی‌های اقتصاددانان کلاسیک با واقعیت و انتقادات شدیدی که سوسیالیست ‏ها و پیروان مکتب تاریخی قدیم به اصول مکتب کلاسیک کردند٬ ...
۴ کیلوبایت (۳۸۴ کلمه) - ‏۱۴ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۲:۵۲
• چولگی
در آمار و نظریه احتمالات چولگی نشان دهنده میزان عدم تقارن توزیع احتمالی است. تعریف: چولگی برابر با گشتاور سوم نرمال شده است. ...
۲ کیلوبایت (۱۱۴ کلمه) - ‏۱۶ مارس ۲۰۱۰، ساعت ۲۳:۳۷
• بیانیه تهران
بیانیهٔ تهران مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹ در پایان کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه تهران در خصوص تبادل هسته‌ای ایران و غرب در ...
۱ کیلوبایت (۱۳۵ کلمه) - ‏۲۰ ژوئن ۲۰۱۰، ساعت ۱۹:۲۹
• آمبولانس هوایی
آمبولانس هوایی Air ambulance نوعی وسیله نقلیه اورژانس است که برای کمک‌های پزشکی فوری در شرایطی که آمبولانس بعلت عدم سرعت کافی و یا دور ...
۲ کیلوبایت (۱۴۰ کلمه) - ‏۱۴ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۱۷:۳۹
• براهین ناسازگاری صفات الهی
گروهی از براهین اثبات عدم وجود خدا هستند که وجود موجودی با صفات و ویژگی‌های خدا را رد می‌کنند. براهین ناسازگاری صفات الهی نیز خدا را با ...
۶ کیلوبایت (۶۲۶ کلمه) - ‏۱۵ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت ۰۸:۲۱
• غیبت (ابهام‌زدایی)
غیبت به معنی عدم حضور در یک مکان خاص مانند کلاس درس. غیبت کردن به معنی نقل بدی‌های یک فرد در جمعی که او در آن حضور ندارد. غیبت امام زمان که ...
۴۷۵ بایت (۵۲ کلمه) - ‏۲۸ فوریهٔ ۲۰۱۰، ساعت ۱۱:۰۱
• خیانت ملی
بر پایه قوانین کشورها، به عدم وفاداری مجرمانه اشخاص نسبت به منافع میهن خود، خیانت بزرگ یا خیانت ملی گفته می‌شود. شرکت کردن در جنگ علیه کشور ...
۳ کیلوبایت (۳۲۴ کلمه) - ‏۱۱ ژوئن ۲۰۱۰، ساعت ۱۰:۰۴
• محمدتقی ذاکری
شیخ محمد تقی ذاکری پیش کسوت نشر فرهنگ عدم خشونت است او از سالهای نخست انقلاب ایران ایران را ترک گفت ودر لبنان استقرار یافت وتاکنون با ...
۷۴۰ بایت (۷۶ کلمه) - ‏۳۰ ژوئن ۲۰۱۰، ساعت ۲۳:۴۸
• علت مرگ
تحمیل فرآیند پیری و مرگ سلولی، به منظور حفظ موثر کل هستی و "زندگی " در مقابل "عدم" با کمترین هزینه است؛ و ناپدید شدن و مرگ یک بخش از هستی ...
۴ کیلوبایت (۴۵۰ کلمه) - ‏۱۵ سپتامبر ۲۰۱۰، ساعت


خبر گزاری مهر


عدم ارایه اسناد مطالعات ادعایی به ایران نگران کننده است ۱۳۸۷/۰۹/۰۸ , ۱۰:۰۳ ; ربط: %49
از مداخله در کار آژانس پرهیز شود/ تهدیدحمله‌ به مراکزهسته ای ممنوع شود ۱۳۸۶/۰۹/۰۱ , ۱۵:۵۹ ; ربط: %47

دکتر علی بهبهانی : فلسفه میرداماد بر تجلیات شیعی استوار است ۱۳۸۴/۰۲/۰۳ , ۱۲:۴۹ ; ربط: %46
مذاکرات بدون هیچگونه پیش شرط آغاز شود / ایران دسترسی آژانس به مواد هسته‌ای، تاسیسات و گزارشهای مورد نیاز را فراهم کرده است ۱۳۸۵/۰۶/۲۲ , ۱۸:۵۱ ; ربط: %46

وجود هزاران کلاهک هسته‌ ای منشاء اصلی تهدید علیه صلح و امنیت جهانی است//اقدامات یکجانبه خلع سلاح هسته ای باید ادامه یابد//امروز، اعتبار معاهده عدم اشاعه در خطر است ۱۳۸۴/۰۲/۱۵ , ۱۶:۲۶ ; ربط: %44

تاثیر پذیری آژانس از فشارهای سیاسی طرفهای ثالث در طول چالش هسته ای ۱۳۸۴/۰۶/۲۲ , ۱۴:۵۳ ; ربط: %43

تقاضای استیضاح وزیر کشور تقدیم هیئت رئیسه مجلس شد ۱۳۸۶/۱۰/۰۴ , ۱۰:۵۵ ; ربط: %42
دیپلماسی‌ تنها راه حل‌ موضوع‌ هسته‌‌ای‌ ایران‌ است / نم بر بیطرفی‌ و کار حرفه‌‌ای‌ دبیرخانه‌ آژانس‌ و مدیرکل‌ اطمینان دارد ۱۳۸۶/۰۶/۲۲ , ۱۰:۴۹ ; ربط: %42

ضرورت اجرای ماده شش NPT / ادامه غنی سازی و همکاری ایران با آژانس ۱۳۸۷/۰۲/۱۷ , ۰۹:۱۸ ; ربط: %41

عدم حضور متصدی باعث افزایش تخلفات خبازیهای مازندران است ۱۳۸۷/۰۷/۲۹ , ۱۷:۰۳ ; ربط: %40
متن کامل پیش نویس لایحه جدید صدور چک منتشر شد ۱۳۸۸/۰۴/۱۰ , ۱۳:۴۹ ; ربط: %39

متن بیانیه گروه نم در حمایت از برنامه هسته ای ایران/ انتقاد از گزارش آژانس ۱۳۸۹/۰۶/۲۴ , ۲۱:۱۹ ; ربط: %38

همایش "عدم تساهل و تبعیض علیه مسلمانان" در اسپانیا برگزار می‌شود ۱۳۸۶/۰۷/۱۵ , ۱۳:۲۱ ; ربط: %36
متکی خواستار حمایت غیر متعهدها از عضویت ایران در شورای امنیت شد ۱۳۸۷/۰۵/۰۶ , ۱۴:۲۵ ; ربط: %36


غرفه داران بازارهای روز شهرداری جریمه می شوند ۱۳۸۴/۰۸/۰۷ , ۱۱:۴۳ ; ربط: %33
فعالیت شش دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در خراسان رضوی تعلیق شد ۱۳۸۷/۱۲/۲۷ , ۱۷:۳۲ ; ربط: %33

متن کامل استعفای نورا از نمایندگی مردم زابل و زهک/ 27 دلیل استعفا ۱۳۸۹/۰۴/۲۶ , ۱۷:۲۵ ; ربط: %32
فصل طلاق در لایحه خانواده تصویب شد ۱۳۸۹/۰۶/۱۴ , ۱۰:۴۳ ; ربط: %31

انحراف عملکرد 48 درصدی وصولی خزانه از محل واگذاریها ۱۳۸۸/۰۸/۲۶ , ۱۲:۲۴ ; ربط: %31
متکی رئیس پانزدهمین اجلاس وزرای خارجه جنبش عدم تعهد شد ۱۳۸۷/۰۵/۰۸ , ۱۲:۱۷ ; ربط: %30
فرض عدم احراز صلاحیت، مستند قانونی ندارد ۱۳۸۲/۱۰/۲۱ , ۱۹:۵۰ ; ربط: %30

مسلمانان برای مقابله با سیاست های زورگویانه باهم متحد شوند ۱۳۸۴/۰۲/۲۲ , ۱۵:۴۱ ; ربط: %30
اهداف، اسناد و بیانیه های اجلاس غیر متعهدها در تهران ۱۳۸۷/۰۵/۰۵ , ۱۹:۲۴ ; ربط: %30
نتایج اجلاس تهران به تجدید حیات و تقویت جنبش عدم تعهد می‌انجامد ۱۳۸۶/۰۶/۱۲ , ۱۰:۱۶ ; ربط: %30
کشتارگاه های سنتی امسال جمع آوری می شوند ۱۳۸۷/۰۴/۲۸ , ۱۱:۴۱ ; ربط: %29

نارضایتی 59 درصد از شهروندان تهرانی از عملکرد مجلس ششم ۱۳۸۲/۱۰/۲۸ , ۱۲:۴۶ ; ربط: %29
کنکور آخر خط نیست ؛ جاده موفقیت راه های فرعی زیادی دارد ۱۳۸۳/۰۶/۲۱ , ۱۱:۲۸ ; ربط: %29
حمل و نقل فله ای صدمات زیادی به صادرات غیر نفتی وارده کرده است ۱۳۸۸/۰۵/۰۶ , ۱۱:۲۹ ; ربط: %29
جنبش عدم تعهد در حمایت از حقوق هسته ای در کنار ایران است ۱۳۸۶/۰۶/۱۳ , ۲۱:۱۵ ; ربط: %29
عدم برنامه ریزی مناسب برای اوقات فراغت باعث افزایش جرائم می‌شود ۱۳۸۶/۰۴/۱۳ , ۱۳:۰۴ ; ربط: %29
عدم استقبال کشاورزان برای انعقاد قرارداد کشت پنبه با ادارات کشاورزی ۱۳۸۵/۰۱/۲۰ , ۱۰:۴۵ ; ربط: %29
مشکل بخش فرهنگ، عدم بکارگیری یافته های پژوهشی در برنامه ریزی های توسعه است ۱۳۸۲/۰۷/۰۶ , ۱۷:۰۲ ; ربط: %29

عدم درمان فشار خون بالا منجر به نابینایی مطلق و ناگهانی می شود ۱۳۸۵/۰۷/۲۹ , ۱۲:۳۴ ; ربط: %29
گله مندی جامعه تکواندوی خراسان از بی عدالتی درهیات تکواندو ۱۳۸۵/۰۱/۲۲ , ۲۰:۱۱ ; ربط: %29
عدم تعهد از عضویت ایران در شورای ‌امنیت حمایت کند ۱۳۸۷/۰۵/۰۹ , ۲۲:۲۸ ; ربط: %29
اقتدار پدر در خانواده های ایرانی کمرنگ شده است ۱۳۸۷/۰۸/۲۹ , ۰۹:۵۷ ; ربط: %29

اجلاس وزرای کشورهای عضو جنبش عدم تعهد فردا در تهران برگزار می شود ۱۳۸۶/۰۶/۱۱ , ۱۷:۴۷ ; ربط: %29

اجرای ویژه طرح برخورد با تخلفات شاخص از 24 فروردین ماه ۱۳۸۳/۰۱/۲۲ , ۱۷:۰۳ ; ربط: %29
وزارت کشور باید در مقابل روند غیرقانونی رد صلاحیت ها ایستادگی کند ۱۳۸۲/۱۰/۲۱ , ۱۲:۵۸ ; ربط: %29
جنبش عدم تعهد ظرفیتی بسیار خوب برای گسترش همکاری‌ایران و هند است ۱۳۸۷/۰۵/۰۸ , ۱۷:۵۵ ; ربط: %29

عدم استفاده از سیستم آن لاین مهمترین چالش صنعت هتلداری است ۱۳۸۶/۰۹/۲۰ , ۱۰:۵۴ ; ربط: %29
آمادگی کویت برای حمایت مالی از تاسیس آژانس خبری جنبش عدم تعهد ۱۳۸۴/۰۸/۲۹ , ۲۰:۱۹ ; ربط: %29
جزئیات گزارش تفریغ بودجه 82 / تخلف وزارت نفت در امر قیمت گذاری فرآورده های سوختی ۱۳۸۴/۱۲/۰۹ , ۱۳:۱۹ ; ربط: %29

فرانسه و انگلیس رویکردی غیر سازنده در قبال ان.پی.تی دارند ۱۳۸۸/۰۲/۲۶ , ۱۲:۰۳ ; ربط: %28
نشریات استان زنجان از عکس خبری استقبال نمی کنند ۱۳۸۸/۱۲/۰۳ , ۱۳:۳۳ ; ربط: %28
توقف فعالیت هیات تحقیق و تفحص از آموزش عالی در دانشگاه آزاد ۱۳۸۵/۰۴/۰۵ , ۱۱:۲۷ ; ربط: %28
پیشنهاد مدونی برای غنی سازی در کشور دیگر وجود ندارد// خط قرمز خود را مشخص کرده ایم ۱۳۸۴/۰۸/۲۱ , ۰۹:۰۸ ; ربط: %28

هدف ایران ایجاد تحرک جدید در جنبش عدم تعهد است ۱۳۸۷/۰۵/۰۸ , ۱۱:۳۳ ; ربط: %27
محورهای 14 گانه استیضاح وزیر جهاد کشاورزی ۱۳۸۷/۱۰/۰۸ , ۱۶:۳۴ ; ربط: %27

پانزدهمین اجلاس وزیران خارجه کشورهای جنبش عدم تعهد آغاز شد ۱۳۸۷/۰۵/۰۸ , ۱۰:۱۳ ; ربط: %27
امنیت شغلی بانوان کارمند کافی نیست ۱۳۸۶/۰۴/۲۷ , ۱۷:۴۷ ; ربط: %27

فرار دارندگان سلاح هسته ای از تعهدات خود با جوسازی علیه ایران ۱۳۸۷/۰۲/۲۱ , ۰۹:۴۴ ; ربط: %27
عدم تدریس فقه مذاهب سنی در مؤسسات الازهر جنجال آفرید ۱۳۸۶/۰۷/۱۳ , ۱۳:۵۲ ; ربط: %27
اعلام آمادگی کامل ایران برای حل ابهامات آژانس و آغاز مذاکرات / تهران تبعیض در اعمال حقوق بین المللی خود را نمی پذیرد / طرح پرونده ایران در شورای امنیت اشتباه تاریخی آژانس بود ۱۳۸۵/۱۲/۱۶ , ۱۸:۲۸ ; ربط: %27

انتقاد مرکز پژوهش‌ها از شروع طرح‌های عمرانی بدون طی تشریفات ضروری اولیه ۱۳۸۵/۱۱/۳۰ , ۱۱:۳۶ ; ربط: %27

18 هزار جلد گواهینامه در استان مرکزی صادر شده است ۱۳۸۶/۱۰/۳۰ , ۱۷:۵۵ ; ربط: %27
تشریح ابتکار ایران برای تحول ادبیات هسته ای جهان ۱۳۸۷/۰۲/۲۱ , ۱۵:۲۷ ; ربط: %27
آمار متناقض اجرای مصوبات استانی ؛ چالشی در توسعه استان بوشهر ۱۳۸۷/۰۹/۱۹ , ۱۱:۲۴ ; ربط: %27
شروع طرح‌های عمرانی بدون تشریفات ضروری اولیه ۱۳۸۵/۱۱/۳۰ , ۱۴:۲۸ ; ربط: %27
عدم پاسخگویی مراکز امداد به تماس‌های تلفنی غیرقانونی است ۱۳۸۷/۰۸/۱۹ , ۱۴:۴۱ ; ربط: %27
متن بیانیه غیر متعهد ها در مورد پرونده هسته ای لیبی ۱۳۸۲/۱۲/۲۰ , ۱۸:۰۶ ; ربط: %27
پرداخت مستقیم سالانه یک میلیارددلار از صندوق ذخیره ارزی به متروی تهران ۱۳۸۸/۰۶/۱۵ , ۱۱:۵۱ ; ربط: %27

اولین مرکز خدمات فناوری و کسب و کار کشور به بهره برداری می رسد ۱۳۸۵/۰۶/۲۲ , ۱۵:۵۱ ; ربط: %27
تحقق درآمدهای 9 ماهه شهرداری تهران قابل قبول است ۱۳۸۸/۱۰/۲۲ , ۱۴:۳۳ ; ربط: %27
انتقاد مصر از استفاده ابزاری از شورای امنیت ۱۳۸۷/۰۵/۰۹ , ۱۶:۱۷ ; ربط: %27

دکتر مهدی دهباشی : میرداماد درصدد پیوند میان عقل و شرع بود ۱۳۸۴/۰۲/۰۳ , ۱۲:۰۲ ; ربط: %27
تلفیق آرمان محبت مسیحیت و رحمانیت اسلام عدالت را شکل می‌دهد ۱۳۸۶/۰۸/۰۱ , ۱۴:۲۶ ; ربط: %27
منابع طبیعی ایران را خطری جدی تهدید می کند ۱۳۸۵/۱۲/۱۹ , ۱۵:۰۳ ; ربط: %26

چهار سوال اساسی درباره پرونده ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ۱۳۸۲/۰۹/۰۶ , ۱۲:۱۳ ; ربط: %26
جنبش عدم تعهد مهمترین تشکل سیاسی کشورهای در حال توسعه است/ دور جدید روابط ایران و نیکاراگوئه پایه گذاری می شود ۱۳۸۶/۰۶/۱۱ , ۱۸:۳۰ ; ربط: %26

دکتر بهشتی :حدوث و قدم یکی از مسائل جنجالی فلاسفه و متکلمان اسلامی است ۱۳۸۴/۰۲/۰۳ , ۱۹:۰۰ ; ربط: %26

گزارش تفصیلی شورای نگهبان پیرامون دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸/۰۴/۲۵ , ۱۸:۱۸ ; ربط: %26

متن کامل گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال 86 (3) ۱۳۸۸/۰۱/۲۵ , ۱۰:۴۸ ; ربط: %26
چگونگی جلب آرای خاموش با تکیه بر راهکارهای اعتمادسازی ۱۳۸۴/۰۳/۰۳ , ۱۲:۲۲ ; ربط: %26
لایحه عدم تخلیه مدارس استیجاری به مجلس ارایه شده است ۱۳۸۳/۱۲/۱۶ , ۱۲:۴۵ ; ربط: %25
بدهی 415 میلیارد تومانی کارگاه ها به سازمان تامین اجتماعی ۱۳۸۵/۰۵/۰۲ , ۱۱:۳۴ ; ربط: %25
عدم ابلاغ برخی آیین نامه های بودجه به دستگاهها ۱۳۸۴/۰۵/۱۵ , ۱۳:۲۰ ; ربط: %25

ماماها ؛ حلقه گمشده نظام سلامت کشور ۱۳۸۴/۰۲/۱۲ , ۱۱:۲۶ ; ربط: %25

معاون وزارت امور خارجه آمریکا در کنترل تسلیحات وارد روسیه شد ۱۳۸۳/۰۲/۳۱ , ۰۸:۵۷ ; ربط: %25
عملکرد 5 ساله مدیر عامل سابق هما در بوته نقد ۱۳۸۴/۰۸/۲۴ , ۱۰:۵۰ ; ربط: %25

گزارش اصل 44 وزارت اقتصاد به کمیسیون ویژه مجلس ارائه شد ۱۳۸۸/۰۹/۲۹ , ۱۶:۱۹ ; ربط: %25
از میان تحریم و عدم شرکت، عدم شرکت در انتخابات را پذیرفتیم ۱۳۸۲/۱۱/۱۳ , ۱۹:۲۵ ; ربط: %25
ضرورت احترام به حق ایران در استفاده از چرخه‌سوخت/ مذاکرات بدون پیش شرط ۱۳۸۷/۰۵/۰۹ , ۲۱:۴۹ ; ربط: %25

عدم تعریف مشخص از معماری اسلامی دلیل اختلاف نظر در پروژه های قم است ۱۳۸۸/۰۶/۲۲ , ۱۴:۵۲ ; ربط: %25

ان پی تی باید تقویت شود ۱۳۸۹/۰۱/۲۸ , ۱۹:۱۰ ; ربط: %25

داده مکانی یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار است ۱۳۸۴/۰۴/۲۲ , ۱۳:۳۱ ; ربط: %25

اخطار قانون اساسی احمدی نژاد به لاریجانی بدلیل تغییرات بودجه 88 ۱۳۸۷/۱۲/۲۵ , ۱۰:۲۱ ; ربط: %25
عدم ساماندهی ناوگان اتوبوسرانی خراسان شمالی عامل فرار سرمایه گذاران ۱۳۸۸/۰۴/۲۳ , ۱۳:۵۶ ; ربط: %25

تاسیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح موجب افزایش توان دفاعی امنیتی کشور خواهد شد ۱۳۸۴/۱۰/۱۱ , ۱۰:۵۴ ; ربط: %25

آمریکا پیام حمایت قاطع 118 کشور جهان از ایران را دریابد ۱۳۸۷/۰۵/۰۹ , ۲۳:۲۰ ; ربط: %25
رواج عبارت"عدم تفاهم" عامل طلاق شده است ۱۳۸۹/۰۲/۲۰ , ۱۶:۳۴ ; ربط: %25

دلایل عدم حضور سفرای کشورهای خارجی در تبریز اعلام شد ۱۳۸۸/۰۶/۲۲ , ۱۴:۴۵ ; ربط: %25
3 عضو تیم ملی کاراته به مسابقات جهانی نمی روند ۱۳۸۳/۰۸/۱۳ , ۱۳:۱۶ ; ربط: %25
عدم برقرار مستمری عمده شکایات مردم از سازمان تامین اجتماعی است ۱۳۸۵/۰۹/۱۱ , ۱۴:۲۰ ; ربط: %25
13 عامل زیان‌دهی شرکت‌های دولتی طی سال‌های 1367 تا 1385 ۱۳۸۶/۰۵/۲۷ , ۱۲:۲۱ ; ربط: %24
یکسال با وزارت راه و ترابری و فرودگاه امام در لابه لای خبرها(3) ۱۳۸۴/۰۱/۰۱ , ۱۲:۲۳ ; ربط: %24
نشست "اصالت یا عدم اصالت" برگزار می‌شود ۱۳۸۸/۰۶/۱۰ , ۱۴:۰۹ ; ربط: %24



تصادف در گیلان 13 درصد افزایش یافت ۱۳۸۸/۰۸/۲۷ , ۲۰:۴۱ ; ربط: %24


بازتاب رسانه ای کنفرانس تهران؛ از پیام صلح به جهان تا پاسخ به غرب ۱۳۸۹/۰۱/۲۹ , ۱۵:۵۴ ; ربط: %24
10 ایراد اساسی قانون عملیات بانکی بدون ربا ۱۳۸۸/۰۴/۱۳ , ۱۳:۱۰ ; ربط: %24

ایران در رویای افزایش ورود گردشگران ۱۳۸۴/۰۷/۰۳ , ۱۰:۰۸ ; ربط: %23

12 درصد مردم بانه حاشیه نشین هستند ۱۳۸۶/۰۹/۰۶ , ۱۴:۲۰ ; ربط: %23

تحمل نکردن یکدیگر موجب عدم پیشرفت استان زنجان شده است ۱۳۸۹/۰۲/۱۴ , ۱۲:۱۵ ; ربط: %23
انتقاد یک نماینده از عدم قرائت گزارش تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ۱۳۸۹/۰۴/۳۰ , ۱۴:۲۹ ; ربط: %23

دیوان عدالت عدم اجرای رای صادره در مورد بانک رفاه را پیگیری می کند ۱۳۸۷/۰۴/۰۵ , ۱۴:۰۱ ; ربط: %23

عدم حضور تعدادی از معلمان همدانی در کلاس های درس ۱۳۸۳/۱۱/۰۶ , ۱۳:۲۱ ; ربط: %23
روسیه و آمریکا ناقضان ضرب الاجل امحاء سلاحهای شیمیائی در جهان ۱۳۸۹/۰۴/۱۱ , ۱۰:۲۴ ; ربط: %23
بررسی آخرین وضعیت فعالیتهای هسته ای در گفتگو با عضو تیم مذاکره کننده کشورمان ۱۳۸۶/۰۷/۰۶ , ۱۲:۴۴ ; ربط: %23

بررسی دلایل عدم تکمیل فرودگاه امام توسط سازمان بازرسی ۱۳۸۶/۰۶/۲۶ , ۱۳:۳۰ ; ربط: %23

عدم حضور هیأت امنای مسجد همت در دادگاه/ حکم کلی بزودی صادر می‌شود ۱۳۸۶/۰۸/۱۶ , ۰۹:۲۲ ; ربط: %23

مشکل نرم افزاری واحدهای صدور عدم خلافی خودرو بر طرف شد ۱۳۸۵/۰۷/۱۰ , ۱۳:۰۵ ; ربط: %23
عدم مشورت با مجلس در مورد کابینه ایراد نیست ، اما بی سابقه است ۱۳۸۸/۰۵/۱۹ , ۱۴:۴۱ ; ربط: %23


عدم رعایت نرخ مصوب بیشترین تخلف رانندگان تاکسی در کرمان است ۱۳۸۷/۰۶/۱۸ , ۱۵:۴۸ ; ربط: %23


بررسی عوامل عدم رعایت قوانین عبور و مرور ۱۳۸۶/۱۰/۱۰ , ۱۹:۲۳ ; ربط: %23

جایگاههای CNG باعث توقف روزانه 800 اتوبوس می شود ۱۳۸۸/۰۱/۱۸ , ۱۲:۱۲ ; ربط: %23
تکذیب تصمیم خاتمی برای حضور یا عدم حضور در انتخابات ۱۳۸۷/۰۶/۲۹ , ۱۶:۲۴ ; ربط: %23
علت اصلی عدم موفقیت جراحی جانبازان بی نظمی در سیستم درمانی است ۱۳۸۶/۰۸/۱۷ , ۱۱:۵۹ ; ربط: %23

طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش آماده شد ۱۳۸۵/۰۷/۱۱ , ۱۳:۵۳ ; ربط: %23

پیگیری عدم ارسال مصوبات دولت/ مصوبات بدون ارائه به مجلس وجاهت قانونی ندارد ۱۳۸۹/۰۴/۱۶ , ۱۲:۴۸ ; ربط: %23

کتاب "رابطه میان ایده پسامدرن و عدم تعین" منتشر می شود ۱۳۸۴/۰۶/۰۸ , ۱۱:۳۷ ; ربط: %23
شرایط جدید صدور و تمدید کارت بازرگانی اعلام شد ۱۳۸۹/۰۶/۱۳ , ۱۰:۴۲ ; ربط: %22

آسیب پذیری اردبیل در مقابل حوادث جوی / شهرداری پاسخگو نیست ۱۳۸۸/۰۴/۰۵ , ۱۵:۵۹ ; ربط: %22
عدم هماهنگی، ضعف برنامه ریزی،توزیع نامناسب اعتبارات، ضعف فدراسیون کشتی ۱۳۸۷/۱۲/۰۴ , ۱۱:۵۲ ; ربط: %22

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...




بنگرید چه ساده است.

عدم دقت بی دقتی
عدم حضور نبود، غیبت، نهستی
عدم پول بی پولی
عدم توجه بی توجهی
عدم تلاش سستی، تنبلی، کاهلی
عدم ثروت فقر
عدم وقت نبود وقت، کمبود وقت
عدم وقت شناسی وقت ناشناسی
عدم کار بیکاری
عدم پرداخت نپرداختن
عدم همکاری همکاری نکردن
عدم موافقت مخالفت
عدم اطلاع بی خبری، بی اطلاعی
عدم احساس مسئولیت مسئولیت ناشناسی، بی مسئولیتی
عدم حس بی حسی
عدم هشیاری بیهوشی، از حال رفتگی، غفلت، بی خبری
عدم حضور غیبت، نیامدن
عدم امکانات کمبود یا نبود امکانات
عدم حق شناسی حق ناشناسی
عدم آهنگ پذیری آهنگ ناپذیری
عدم داشتن آهنگ واحد نداشتن آهنگ واحد
عدم تن دادن تن ندادن
عدم مراعات قانون مراعات نکردن قانون

عدم تعدیل صورتحساب برق تعدیل نشدن یا نکردن صورتحساب برق
عدم ثروت فقر

از یاد نبریم تا همت نکنیم نشود.