۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

جان عاشق... حصیری، ملک...مشفق...سروش

جان عاشق

بیا از مهر و وفا با دل من
بگو از زمزمه ی مرغ چمن
گل من ای گل من
بگو از آینه و آب و سخن
بگو از جنگل و از دریا سخن
بیا از غصه و غم مگو به من قصه دگر
قناری نوید گل داده به من
نغمه چلچله ها شنو از باغ صفا
بیا از کلبه برون نگر نسیم سحری
بهاری وعید گل داده به من
ابر پر نم رو ببین اشک شبنم رو ببین
دل من وقت سرورم به خدا وقت سرور
گل من لاله به باغ بستان جام بلور
گل من سنگ صبورم نشود جام غرور
دل من اشک نیازم نشود چشمه شور
دل من شکفته شد گل به چمن
نکند خبر نگیری تو زمن
بیا از مهر و وفا با دل من
بگو از زمزمه ی مرغ چمن
گل من ای گل من
بگو از آینه و آب و سخن
بگو از جنگل و از دریا سخن

1. شاعر : مشفق کاشانی

2. آهنگساز : اسدالله ملک

3. خواننده : بهرام حصیری

4. نوازنده تنبک : بهزاد رضوی نیا

۱. موسیقی ایرانی
۲. سنتی
۳. تصنیف خوانی
۴. شور
۵. گروه نوازی
۶. ملایم
۷. شش هشتم (۸۶)
۸. شعر عاشقانه
۹. عشق
۱۰. وفاداری
۱۱. امیدواری

یادداشت :
چکیده :
زبان : فارسی
گویش : فارسی
توضیحات :
مدت : ۷:۲۹

هیچ نظری موجود نیست: