۱۳۹۳ مرداد ۶, دوشنبه

باز کردن شریان های قلب با خوراک تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد وجود نازکت آزرده گزند میاد

درمان طبیعی برای بازکردن رگ قلب
داروی بازکردن عروق تنگ شده قلب:
1. آب لیمو                    1 فنجان
2. آب زنجبیل                1 فنجان
3. آب سیر                   1 فنجان
4. سرکه سیب            1 فنجان             

مخلوط اجزاء  بالا را به مدت نیم ساعت روی شعله ملایم بجوشانید.
 بعد از خنک شدن با سه فنجان (کذا) عسل طبیعی مخلوط کرده در بطری نگهدارید.
هر روز صبح قبل از صبحانه یک قاشق غذا خوری میل کنید تا تمام شود.
گرفتگی رگ قلبتان بدون نیاز به هر گونه رگ انگاری یا بای پاس باز خواهد شد.

این هم نامه شخصی است که در یک شرکت خدمات نرم افزاری کار می کند
همکاران گرامی،  من در شرکت نرم افزار شهری بلور کار می کنم.  می خواهم در مورد واقعه ای که برای من اتفاق افتاد صحبت کنم به این امید که شما آگاه تر شده سالیان طولانی تری زندگی کنید. بعد از ظهر 27 اکتبر من دچار یک حمله قلبی شدید شدم و سریعاً به بیمارستان منتقل شدم. بعد از رسیدن به بیمارستان، پزشک تست رگ انگاری تجویز کرد که برای مشخص شدن جریان خون در عروق اصلی مورد استفاده قرار می گیرد. تست انجام شد و نشان داد 94 درصد گرفتگی در سرخرگ اصلی قلبم وجود دارد.

اینک من میخواهم سبک زندگی خودم را که سبب این گرفتگی در عروق اصلی قلب شد گ شرح دهم.  لطفا بخوانید و اگر در سبک زندگی شما هم هست  تغییرشان  دهید.
بیش از 10 سال بود که ورزش نمی کردم حتی سالیان سال است که 30 دقیقه در روز نیز پیاده روی نکرده ام.
زمان غذای من عبارت بود از:
صبحانه ( بعضی اوقات نیز نمی خوردم) ساعت 11 صبح
نهار ساعت 3 تا 4 بعد از ظهر
شام ساعت 11 تا 12 شب
در ساعات بس نامناسب می خوابیدم، یعنی بین ساعت 12 تا 3 صبح به بستر رفته و بین 9 تا 10.30 صبح بیدار می شدم. بعضی شبها نیز اصلا خوابم نمی برد.
در گذشته  وعده غذایی بسیار بزرگی می خوردم و علت فاصله زمانی زیاد بین ناهار و شام من بود. بیشتر اوقات از سبزیجات خبری نبود دنبال خوشمزه ترین غذای غیر گیاهی در هتلهای شهر می گشتم.  کمترین علاقه ای به غذاهای گیاهی و سالم نداشتم. 
در کنار همه اینها سالیان سال است که پیوسته سیگار کشیده ام.  پدرم به خاطر مشکلات قلبی از دست رفت و پزشکان گفتند که مشکلات قلبی معمولا ژنتیکی است.  بمحض اینکه  متوجه گرفتگی رگ اصلی شدند. سریعا آنژیو انجام داده  دو استینت در رگهای اصلی قلب جهت بازگشایی عروق نشاندند.
پزشک می گفت 60 درصد افراد سکته کرده در راه  بیمارستان از دست می روند و 20 درصد افراد نیز در فرایند ریکاوری قلب  و تنها 20 درصد زنده می مانند.  از اقبال بس بلند جزء 20 درصد آخر بودم.
توصیه پزشک:
حتما حداقل 45 دقیقه در روز ورزش کنید. غذایتان را در مناسبترین زمان میل کنید. کاری که  وقتی محصل بودید کردید.  وعده های غذایی را در مقدار کوچک و به دفعات استفاده کنید. سعی کنید که از سبزیجات و غذای آب پز استفاده کنید و از غذا های سرخ گردنی و چرب پرهیز نمایید. ماهی بهترین غذای غیر گیاهی است. روزی هشت ساعت بخوابید . این 8 ساعت خواب باید قبل از طلوع خورشید تمام شده باشد. سیگار نکشید.  نمیتوان از مشکلات ژنتیکی اجتناب کرد ولی می توان با چکاپ  منظم از آن دوری کرد. 
راهی برای تخلیه استرس بیابید ( یوگا ،مدیتیشن و ...)
در خواست من این است  که برای اجتناب از این وضعیت برنامه ریزی کنید و سبک زندگیتان را تغییر دهید.  فقط با انجام چند نکته گفته شده در بالا می توانید شرایط زندگی را  به نفع خود و تندرستی تان تغییر دهید.


برگرفته شده از سایت پژوهشگران طب گیاهی بوعلی سینا