۱۴۰۲ خرداد ۲۴, چهارشنبه

 

شدت گرفتن احتمال جنگ داخلی درآمریکا

شدت گرفتن احتمال جنگ داخلی درآمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.06.2023
Telegram
تلاش حکومت پشت پرده آمریکا برای حذف دونالد ترامپ از روند انتخابات آتی ریاست جمهوری شرایطی را ایجاد کرده که بسیاری از تحلیل گران باور دارد میتواند موجبات راه افتادن یک جنگ داخلی در این کشور را فراهم کند.
کاملا مشخص است که دولت فعلی آمریکا دلواپس آن است که در انتخابات آتی ریاست جمهوری آقای ترامپ موفق شود بر بایدن پیروز شود.
دیگر رقبای جمهوریخواه بایدن قدرت کافی برای رقابت با او در انتخابات ریاست جمهوری را ندارند و به همین دلیل این روزها حکومت پشت پرده یا همان Deep State تلاش دارد از طریق قوه قضائیه کاری کند که ترامپ مجبور شود خودش از انتخابات عقب نشینی کند یا اینکه در نهایت با صدور حکمی از طریق مراجع قانونی محدودیت فعالیت های دولتی برای وی ایجاد کند و به این ترتیب وی را از روند انتخابات خارج کند.
اگر سخنرانی اخیر آقای ترامپ را گوش داده باشید وی به صراحت اعضای حکومت پشت پرده را تهدید کرده که در صورت رئیس جمهوری شدن مجدد به حساب تک تک آنها خواهد رسید وآنها را قلع و قمع خواهد کرد.
شاید برخی ندانند منظور از حکومت پشت پرده چیست.
باید گفت علیرغم ظاهری که در روند سیاسی حکومت در آمریکا مشاهده می کنید واقعیت امر این است که زمان تاسیس ایالات متحده تعدادی افراد که نماینده قشر اشرافی و ثروتمند و اربابان و... جامعه آمریکا بودند دور هم نشستند وقانون اساسی این کشور را به گونه ای تنظیم کردند که قدرت همیشه دست آنها باقی بماند و از دست آنها خارج نشود.
اینها عموما کارتل های ثروت و کمپانی ها و بانک ها و... هستند که پشت پرده همه کاره آمریکا هستند وبقیه مانند برده برای آنها کار می کنند تا آخر ماه از آنها حقوق بگیرند.
کنترل رئیس جمهوری و کابینه دولت و کنگره وقوه قضائیه و نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی و... را در این کشور در اختیار دارند.
عموما هم رئیس جمهوری وحتی نمایندگان مجلس عروسک های خیمه شب بازی هستند که توسط اینها اداره می شوند و اگر دست از پا خطا کنند و طبق دستورات عمل نکند حذف می شوند.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.06.2023
ترامپ، هدف از اتهامات علیه خود را توضیح داد
برخی هم اینها را یک درصد حاکم می نامند که البته اینها بخشی از آن یک درصد هستند و عموما حتی اعضای همان مجموعه یک درصد هم عوامل اینها می باشند.
بسیاری از افراد به نام و ثروتمند آمریکا اصولا فقط عروسک های خیمه شب بازی اینها می باشند و نه بیشتر.
شما شاید اسامی بسیاری از آمریکایی ها را شنیده باشید که در دوره ای بسیار ثروتمند به حساب می آمدند اما به یکباره بعد از فوت آنها خبری از ثروت آنها وجود ندارد، واقعیت امر این است که کل پول به مجموعه پشت پرده بر می گردد و ورثه در حدی که زندگی شان بچرخد ارث و میراث دریافت می کنند.
آیا فکر می کنید افرادی مانند بیل گیتس که جزو ثروتمندترین افراد کره زمین هستند خودسر می آیند واعلام می کنند که بعد از فوتشان قرار نیست بچه هایشان ثروتشان را به ارث ببرند و همه میراث شان به خیریه خواهد رفت؟
نه عزیز برادر، از اول هم این پولها مربوط به آنها نبوده و باید پس از فوت پولها را پس بدهند و از طریق همان به اصطلاح موسسات خیریه بر می گردانند.
معمولا هم این اصل کاری ها به هیچ وجه دوست ندارند آفتابی شوند و یا خودنمایی کنند اما کافی است یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهد و لیست سهامداران شرکت های بزرگ آمریکایی را جستجو کنید تا متوجه شوید از چه صحبت می کنم.
اسم بسیاری از موسسات سرمایه گذاری مربوط به این حکومت پشت پرده را می توانید در لیست سهامداران مشترک این کمپانی ها مشاهده کنید.
حال برخی اینها را فراماسونری ها معرفی می کنند و برخی صهیونیست ها و برخی مثلا نام خانواده های ثروتمند یهودی مانند رافکلر و روتشیلد و... را مطرح می کنند.
بعضی وقت ها هم نام افرادی چون جورج سوروس (حامی اصلی انقلاب های رنگی) که علنا دشمنی خود با با ترامپ را اعلام کرده، یا مثلا نام افرادی مانند رابرت مرداک (سلطان رسانه های جهان) یا... را مطرح می کنند.