۱۳۹۴ آبان ۲۶, سه‌شنبه

ترانه محلی چائی چائی آصف

چایی چایی

چایی چایی جلد تند قهر نکن

چایی چایی جلد تند قهر نکن

دچار جونی رنگم زرد نکن

چایی چایی جلدی تند قهر نکن

نفس ما نگیرو رنگ زرد نکن

چایی چایی جلد تند قهر نکن

چایی چایی جلد تند قهر نکن

دچار جونی رنگم زرد نکن

قد بلند گیسو کمند عروس بستک

چایی چایی

عشق تو تو قلب عاشقای بستک

چایی عمر دوباره من

چایی چایی

بی نشونم نکن ای ستاره من

چایی چایی

بستکی من که فداتم

عاشق سادگیاتم

چایی چایی

چایی چایی جلد تند قهر نکن

چایی چایی جلد تند قهر نکن

دچار جونی رنگم زرد نکن

بستکی سازی بزن که من برقصم

چایی چایی

نی انبونه تو رو من میپرستم

چایی چایی

چایی بی تو همیشه مستم

چایی چایی

من فقط بحاطر تو زنده هستم

چایی چایی

چایی چایی

بستکی من که فداتم

عاشق سادگیاتم

چایی چایی

چایی چایی جلد تند قهر نکن

چایی چایی جلد تند قهر نکن

دچار جونی رنگم زرد نکن

ها ماشاالله احسنت

چایی چایی

خونه اونجاست خونه اونجاست

بستک من همه اونجاست

دلم اونجاست دلم اونجاست

بستکی سازی بزن که من برقصم

چایی چایی

نی انبونه تو رو من میپرستم

چایی چایی

چایی بی تو همیشه مستم

چایی چایی

من فقط بحاطر تو زنده هستم

چایی چایی

چایی چایی

چایی چایی جلدی تند قهر نکن

نفس ما نگیرو رنگ زرد نکن

چایی چایی جلد تند قهر نکن

چایی چایی جلد تند قهر نکن

دچار جونی رنگم زرد نکن