۱۴۰۰ تیر ۲۷, یکشنبه

https://khabarfarsi.com/u/105969484#redirect

 

بدره‌ای: زنده‌ام، خبر مرگم را پخش کرده‌اند!

فریدون بدره‌ای می‌گوید: من زنده‌ام و خبر مرگ مرا در ایران پخش کرده‌اند، نه یکی، نه دوتا و نه سه‌تا... چه خبر است؟!

ایسنا: فریدون بدره‌ای می‌گوید: من زنده‌ام و خبر مرگ مرا در ایران پخش کرده‌اند، نه یکی، نه دوتا و نه سه‌تا... چه خبر است؟!

در پی انتشار خبرهایی مبنی بر درگذشت فریدون بدره‌ای، شهرزاد بدره‌ای، دختر این نویسنده و مترجم پیشکسوت  اظهار کرد: در ایران خبری پخش شده که می‌خواهیم این خبر را تکذیب کنیم، من در کنار پدر (در آمریکا) هستم و ایشان حال‌شان خوب است.

زنده‌ام؛ خبر مرگم را پخش کرده‌اند!

او افزود: امروز صبح، حدود یک ساعت پیش (به وقت آمریکا) این خبر را به ما دادند. من با آقای جربزه‌دار (مدیر انتشارات اساطیر و از ناشران آثار فریدون بدره‌ای) هم صحبت کردم و گفتم حقیقت ندارد و تکذیب کنید.

سپس فریدون بدره‌ای با بیان این‌که حالش خوب است، گفت: من زنده‌ام و خبر مرگ مرا در ایران پخش کرده‌اند، نه یکی، نه دوتا و نه سه‌تا... چه خبر است؟!

دختر او همچنین با بیان این‌که منشأ این خبر کذب مهم نیست، تاکید کرد: این خبر را در مجله، روزنامه و خبرگزاری خودتان تکذیب کنید.

از شامگاه گذشته خبر درگذشت فریدون بدره‌ای بدون منبع مشخصی در صفحه‌های مجازی ناشران و کتاب‌فروشان و افراد مختلف می‌گشت تا از صبح امروز (۲۷ تیرماه) به رسانه‌های رسمی (از جمله خبرگزاری‌ها و رادیو) هم رسید. 

در ادامه ناشر آثار فریدون بدره‌ای هم این خبر را تایید کرد و پیام‌های تسلیت رسمی و غیررسمی هم منتشر شد.