۱۴۰۱ فروردین ۱۹, جمعه

کد خبر : 1818650 | 19 فروردين 1401 ساعت 18:47 | 15,211 بازدید | 4 دیدگاه

گواردیولا: از کلوپ ممنونم اما من بهترین نیستم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به اظهارات یورگن کلوپ که او را بهترین مربی دنیا خواهنده بود واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز یکشنبه در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد میزبان لیورپول است.
این بازی شاید حساس‌ترین بازی این فصل رقابت‌های لیگ برتر به حساب بیاید و به عقیده بسیاری پیروزی در این بازی تکلیف تیم قهرمان در پایان فصل را مشخص خواهد کرد. 
گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این بازی درباره رقابت چند سال با اخیر با لیورپول و این که آیا این رقابت بزرگتر از رقابتش با رئال در زمان حضور در بارسا بوده گفت:« ما در بارسا بارها با رئال بازی کردیم. ژوزه سرمربی جذابی است و ما رقابت خوبی داشتم. در طول پنج سال حضور من در اینجا هم بارها با لیورپول بازی کردیم و همیشه نزدیک بودیم. ما پیش از این در زمان حضور من در بایرن هم با هم روبرو شدیم وو رقابت نزدیکی داشتیم.»
او با اشاره به تمجید کلوپ از خودش اظهار داشت:« من سرمربی نشدم تا بهترین باشم و بهترین هم نیستم. از کلوپ بسیار ممنونم اما من بهترین نیستم. دوست دارم که بگویم اینطور است اما واقعا نیستم. من کاری که لیورپول کرده را تحسین می‌کنم. آنها بسیار خوب هستند و من از چالشی که با این تیم دارم لذت می‌برم. کلوپ زندگی در دنیای فوتبال را بهتر کرده است. او مرد خوبی است و من رابطه خیلی خوبی با او دارم.»