۱۴۰۱ فروردین ۲۵, پنجشنبه

سخنان روز گذشته ابراهیم رئیسی برای شناسایی"پشت پرده" گرانی‌ها، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت و شماری از موافقان و منتقدان رئیسی سیاست‌های دولت را عامل افزایش قیمت‌ها اعلام کردند.

در یکی از صریح‌ترین انتقادها به سخنان رئیس جمهور ایران، روزنامه جوان نوشت "آقای رئیسی! گرانی‌ها پشت‌ پرده ندارد، هرچه هست آن را در مدیریت همکاران‌ تان و در دولت جست‌ و‌جو کنید".

روزنامه جوان که نزدیک به سپاه پاسداران است، تیتر نخست روزنامه را نیز با عنوان "از شما سوال می‌شود" اختصاص داد و در یادداشتی به قلم غلامرضا صادقیان با اشاره به مافیای خودرو، دام، دارو، دانش بنیان، سیب‌زمینی، گوجه، میوه، شکر، روغن نباتی، موز، کنکور، و مافیای کتاب‌های درسی نوشته "هیچ مافیایی بدون نفوذ در بدنه دولت‌ها موفق نبوده است" و خطاب به آقای رئیسی گفته معرفی این مافیا کف خواسته‌های مردم است و "رئیس‌جمهور انقلابی باید از دستوراتش، حرارت بلند شود و حرکتش، موج بلند و فریادش، آتش به‌ پا کند".

روز گذشته ابراهیم رئیسی در نشست هیات دولت از افزایش قیمت کالاهای اساسی در روزهای اخیر ابراز نارضایتی کرد و به دستگاه‌های نظارتی دستور داد تا پشت پرده این گرانی‌ها را بررسی و عوامل آن را شناسایی کنند.  دزد هم همراه جمعیت فریاد آی دزد آی دزد و بگیر بگیر می کرد!