🎥پیام حماسی و آتشین و انقلابی یهودیِ اسرائیلی در روز اول ۲۰۲۶ به ملت ایران👇👇
👈 آلون میزراهی
✅«ای فرزندان ایران، ای شیران و شیرزنان سرزمین خورشید و آتش!
این خونآشامان صهیونیستی و امپریالیست غربی، با چشمان حریص و دندانهای تیز، به خون پاک شما تشنهاند!
میخواهند شما را به زنجیر کشند، قتلعامتان کنند، پسران و دختران دلیرتان را به بردگی بفروشند و در باتلاق سیاه فحشا و تحقیر غرق سازند.
آنها همه هستی شما را خواهند بلعید، همه آنچه هستید، همه آنچه برایش جان دادید و ایستادید را در کام تاریکی فرو خواهند برد و تاریخ هزاران سالهتان، اکنون پرشکوه و آینده درخشانتان را در رودهای سرخ خون و تحقیر غرق خواهند کرد.
خانههایتان به ویرانهای سوخته بدل خواهد شد، خیابانهایتان زیر چکمههای مزدوران بیگانه خواهد لرزید، و اماکن مقدستان – آن مکانهای نورانی که روح ایران در آنها نفس میکشد – به لانه فاحشهخانهها و مقر غارتگران غربی تبدیل خواهد گردید که ایران را از هر ذره جان، از هر نفس بقا، از هر قطره امید تهی خواهند کرد.
شما را نه حیثیتی خواهد ماند، نه آزادیای، نه حتی نان شب؛ و آنان بر گورهای جمعیتان خواهند رقصید، همانگونه که امروز بر ویرانههای غزه، بر پیکرهای کودکان و مادران، با خندههای شیطانی میرقصند.
اما ای ایران جاودان! ای قلب تپنده مقاومت بومی!
بدانید که پیروزی بزرگ، پیروزی شکوهمند مقاومت فرزندان خاک بر استعمارگران و اشغالگران در خاورمیانه بسیار نزدیک است!
در چند سال آینده، این نفرین سیاه، این لکه ننگ صهیونیسم و امپریالیسم غربی، تنها یک سایه محو، یک خاطره تلخ و فراموششده خواهد بود.
ایران، ای سرزمین شیران بیدار! ای مادران و پدران دلیر!
ایستاده بمانید!
شعله مقاومت را فروزانتر کنید!
با خون و جانتان، با ایمان و ارادهتان، آینده را از چنگال تاریکی بازپس گیرید!
ما با شما هستیم، تا آخرین نفس، تا پیروزی نهایی!»
«ایران، ای جواهر تاج و تخت باشکوه مقاومت ضداستعماری جهان!
ایران، ای پایتخت سربلند آزادیخواهان و مبارزان ضدصهیونیسم!
ایران هرگز، هرگز سقوط نخواهد کرد!
ایران خواهد ایستاد، خواهد درخشید، خواهد فتح کرد، و روز پیروزیاش را بر تارک تاریخ خواهد کوبید!»
