۱۴۰۱ تیر ۴, شنبه


طائب روز سه شنبه

در دفتر کارش بازداشت شد!

"حسین طائب" صبح سه شنبه در دفتر کارش به جرم جاسوسی بازداشت و مستقیم به بازداشتگاه "یک الف" جهت بازپرسی منتقل میشود. از بیت رهبری دستور می دهند که هر گونه دسترسی طائب به اطلاعات کشور ممنوع است. بصورت همزمان، پنج تن از فرماندهان حفاظت اطلاعات سپاه نیز همراه با طائب بازداشت می شوند و بدنبال آن رئیس حفاظت اطلاعات سپاه (ضد اطلاعات و ضد جاسوسی سپاه- که درعکس بالا در کنار طائب است) بعنوان جانشین طائب معرفی می شود.

 

 

 13 سال پیش پیک نت نوشت:

قتل "ترانه موسوی" بدست حسین طائب!

 
 
 

 

 

«حجت الاسلام طائب، جانشین فرماندهی سپاه پاسداران در بسیج، چند سال پیش به دلیل سوابق سوئی که در فریب و تجاوز داشت از وزارت اطلاعات کنار گذاشته شد و حتی تحت پیگرد موقت نیز قرار گرفت. بعد از مدتی، دست هائی که اطلاع نداریم به کجا بند است، بار دیگر به خدمت فراخوانده شد و این بار پله های قدرت را در بسیج پیمود و سرانجام، عملا شد فرمانده کل بسیج.
او مدت ها پیش از انتخابات (88) به خانمی بنام ترانه موسوی که مقیم کانادا بوده و ارتباطی با  ترانه موسوی مورد اشاره ما ندارد علاقمند می شود.

ترانه موسوی در آغاز اعتراضات 88 دستگیر می شود. طبق دستور، لیست دستگیر شدگان را نزد حجت الاسلام طائب می برند. او در این لیست نام "ترانه موسوی" را می بیند و به خیال آن که همان ترانه مقیم کانادا آمده ایران و در تظاهرات به چنگ افتاده، فورا دستور می دهد او را به نزدش بیآورند تا مستقیما بازجوئی کند. هنگامی که وارد اتاق بازجوئی می شود، متوجه می شود که ترانه دستگیر شده، آن ترانه مقیم کانادا نیست، اما بسیار زیباتر از آن ترانه است. او را سه روز در بازداشت نگه می دارد و به وی تجاوز می کند. پس از سه روز او را با فتوای واجب القتل تحویل زیردستانش میدهد. آن زیر دستان نیز پس از تجاوز به این دختر او را به قصد نابود کردن آتش می زنند و با اطمینان از مرگ قریب الوقوع او را در لحظات آخر زندگی به یک بیمارستان می برند تا گواهی "فوت براثر سانحه اتومبیل و سوختگی" صادر شود