۱۴۰۲ شهریور ۸, چهارشنبه

 

روزنامه نگار مشهور آمریکایی تاریخ آغاز جنگ آمریکا با روسیه را اعلام کرد

Telegram
تاکر کارلسون روزنامه‌نگار آمریکایی در مصاحبه‌ای با آدام کرولا، مجری برنامه های رادیویی، اظهار داشت: دولت جو بایدن سال آینده برای حفظ قدرت در این کشور جنگی تمام عیار را با روسیه آغاز خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وی گفت: " آنها قصد دارند با روسیه بجنگند. این چیزی است که آنها می خواهند. سال آینده یک جنگ داغ بین ایالات متحده و روسیه رخ خواهد داد. من فکر نمی کنم ما پیروز شویم، اما این یک موضوع دیگر است. من فکر می کنم این یک اقدام سیاسی خواهد بود. آنها باید درگیریهای نظامی را آغاز کنند تا اختیارات زمان جنگ را در دستان خود متمرکز کرده و پیروز شوند".
به گفته این روزنامه نگار، گرایش به تبهکاری در سیاست داخلی ایالات متحده به این واقعیت منجر می شود که هیئنت حاکمه آمریکا شروع به بررسی تنها راه خروج برای خود برای باقی ماندن در قدرت می کند. آزار و شکنجه مخالفان سیاسی از جمله رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ - اعضای دولت جو بایدن را در مسیری قرار می دهد که از ترس تحت تعقیب قرار گرفتن در صورت شکست، غیرممکن است از آن خارج شوند.
تاکر کارلسون،  مجری سابق شبکه تلویزیونی آمریکایی فاکس نیوز  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.08.2023
دلیل "نفرت آمریکا از روسیه" از زبان مجری مشهور آمریکایی
به همین دلیل است که این روزنامه نگار معتقد است، شهروندان آمریکایی که نگران کشور خود هستند از این پس نه تنها به دلیل جنایات دولت در داخل کشور، بلکه به دلیل احتمال درگیری تمام عیار با روسیه نیز باید مضطرب باشند.
کارلسون گفت: "اگر نگران این بودید که سیاست ما می تواند حتی سخت تر از آنچه اکنون هستند شود، باید نگران چشم انداز جنگ علنی با روسیه باشید. من فکر می کنم این به راحتی می تواند اتفاق بیفتد. ما می توانیم خود را در موقعیتی قرار دهیم که موشک ها "تصادفی" در لهستان سقوط کنند و ما روسیه را برای این موضوع مقصر می‌دانیم و جنگ را آغاز می‌کنیم".
این روزنامه نگار افزود که اگر مردم واقعاً به چنین چشم اندازی اهمیت می دهند، برای دستیابی به صلح اکنون باید سنای آمریکا را تحت فشار قرار داد. به گفته وی، ایالات متحده می تواند امروز به درگیری در اوکراین پایان دهد، زیرا ارتش اوکراین بدون ناتو وجود ندارد. به نظر او واشنگتن تنها طرفی است که قادر به دستیابی به صلح است تا از جنگ جهانی جلوگیری کند که کل زندگی بشر را در این سیاره به خطر می اندازد.