۱۴۰۳ مهر ۲۱, شنبه

 


بیش از 310 هزار زن و دختر پذیرفته شدند

غلبه زنان و دختران

بر مردان در آزمون دانشگاهها

 

برای شرکت در اجلاس بریکس

رهبران 24 کشورجهانی

راهی روسیه میشوند

(پیک هفته ۱۰۹) 22 مهر  ۱۴۰۳ - 13 اکتبر  ۲۰۲۴

 pyknet100@gmail.com


۲۳ - ۲۴ تیر

خبرهای
 سیاسی - اجتماعی


۲۳ - ۲۴ تیر

رویدادهای
منطقه و جهان


۲۳ - ۲۴ تیر

منتخب اخبار

فرهنگی و هنری


۲۳ - ۲۴ تیر

 منتخب اخبار
شهرستان ها


۲۳ - ۲۴ تیر

منتخب اخبار ورزشی


۲۳ - ۲۴ تیر

منتخب اخبار اقتصادی


رادیو پیک

24 مرداد به روز شد

با حل مشکلات فنی پیش آمده ،

این رادیو انتشار خود را ادامه خواهد داد

  


عنوان اول 22 مهر

نویسنده "دغدغه های مسعود"

شخص دکتر پزشکیان است!

 

پزشکیان از همان آغاز کارزار انتخابات ریاست جمهوری هم خودش گفت و هم در جریان سخنرانی هایش نیز معلوم شد که او سخنران خوبی نیست، البته به زبان فارسی. شاید دلیل آن این باشد که هم ترک زبان است و هم کرد زبان، هم عربی میداند و هم به دلیل تحصیلات پزشکی که دارد، جا بجا از لغات و اصطلاحات انگلیسی نیز استفاده می کند.

برخلاف سخن گفتن، در فارسی نویسی نه تنها تسلط دارد، بلکه طنز جا افتاده و دلنشینی هم دارد. هم در طنز و هم در غیر طنز، بدلیل آشنائی که با شعر و ادب ایران دارد، اغلب از اشعار شعرای بنام ایران هم جا بجا استفاده می کند.

در ابتدای ریاست جمهوری، وقتی یادداشت های روزانه اش را بصورت گزارش منتشر کرد، خوانندگان این گزارش ها که روز به روز بر شمار آنها افزوده شد، تصور می کردند نویسنده این گزارش ها شخص دیگری است که به تقلید از مرحوم صابری سردبیر نشریه "گل آقا" آنها را می نویسد.

پیک نت نخستین رسانه ای بود که گزارش های روازنه پزشکیان را از همان ابتدا منتشر و معرفی کرد و به همین دلیل از ما ایراد می گرفتند که چرا این نوشته ها را بنام پزشکیان منتشر می کنیم و اگر نوشته های اوست لینکش کجاست؟

بهرحال، بتدریج این نوشته ها تحت عنوان دغدغه های پزشکیان جای خود را روی اینترنت پیدا کرد. نوشته هائی که در لابلای آن خبرهای مهمی به طنز و به جد مطرح می شود، تا آنکه روز گذشته خود پزشکیان در یادداشت های روزانه اش نوشت که این نوشته ها را خودش می نویسد.

ماجرا از آنجا آب خورد که مهدی طباطبایی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری در اینستاگرام خود نوشت:

«آنچه این روزها در قالب طنز به عنوان خاطرات روزانه آقای رئیس جمهور منتشر می شود شوخی سیاسی چند نفر صاحب ذوق است که هیچ ارتباطی با دفتر رئیس جمهور، نزدیکان و یا خانواده ایشان ندارد. ..»

پزشکیان که هنوز از سفر ترکمنستان باز نگشته بود فورا در یادداشت پنجشنبه خود نوشت:

« مهدی [طباطبایی] بدون هماهنگی [با من] روی صفحه‌اش در اینستاگرام از کانال دغدغه‌های مسعود اعلام برائت کرد. نفهمیدم چه شده که این چیزها را نوشته و با اينكه خودش همه چيز را مى داند، چرا گفته نويسندگان؟! با اين حال فكر كردم چه بهتر، حجت بر من تمام شد. راست گفته. این یادداشت‌ها هیچ ربطی به «دفتر رئیس‌جمهور، نزدیکان و یا خانواده» من ندارند. همه را خودم می‌نویسم. مسئولیت‌شان هم با خودم است.»

برای دسترسی به این یاداشت ها، کافی است در سرچ تلگرام بنویسید "دغدغه های مسعود"


سفر شجاعانه قالیباف

به مرکز بمباران اسرائیل در لبنان


چهار متهم، مامور اجرا بودند

آمر قتل مهرجوئی کیست

که نمیخواهند شناخته شود؟

 


سوخو 35 و اس 400 وارد ایران شد

دیدار پوتین و پزشکیان

به بهانه بزرگداشت مختومقلی


وزیر خارجه روسیه

حمله به تاسیسات اتمی ایران

اقدامی تحریک آمیز است!


عنوان اول پیک نت 21 مهر

مصاحبه مهم علاء الدین بروجردی با اسپوتنیک

شرایط ممکن است به سمت

تغییر فتوای اتمی رهبر برود!


تصمیم واحد کشورهای مشترک المنافع

جشن بزرگ هشتادمین سال

پیروزی شوروی بر آلمان هیتلری


در مسکو

دیدار و مذاکرات روسای

بانک مرکزی ایران و روسیه


بالاترین نشان روسیه

به گردن رهبر بلاروس آویخته شد

حزب کمونیست روسیه نیز نشان لنین را به وی داد


سرمقاله راه توده 942

درس هائی که از جنگ

غزه و لبنان باید گرفت


راه توده 942 منتشر شد!

هفته نامه راه توده - شماره 942 (چهارشنبه 18 مهر 1403)- منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی فیسبوک و کانال تلگرام راه توده نیز قرار گرفت. سرمقاله این شماره درباره درس هائی است که همه باید از جنگ غزه و لبنان گرفته باشند. گزارش ویژه این شماره نیز بخش دوم کوچ روحانیون شیعه از لبنان به ایران دردوران شاه عباس صفوی است. در همین شماره مطالب دیگری می خوانید با عناوین زیر:

دیدار تاریخی آیت الله خسروشاهی با نورالدین کیانوری، حزب توده ایران در سالهای اول انقلاب چه گفت و چه نوشت، وحدت توده ای ها چگونه امکان پذیر است؟، 30 کشور دیگر می خواهند عضو بریکس شوند، تورم در جیب چه کسی است؟، اشکال متفاوت فاشیسم در هر کشور، خطر سقوط چپ در امریکای لاتین، غروب اول اکتبر می توانست طلوع یک جنگ فراگیر بشود، غرب دیگر توان تحمیل اراده خود به چین را ندارد، جنگ اوکراین غرب را به مرداب شکست کشاند، بهای سنگینی که بشریت برای خاتمه امپراطوری دلار خواهد داد، قرار نبود پیمان ورشو برود و پیمان ناتو بماند، اوباما چرا آمد و چرا همچنان رئیس جمهور امریکا در پشت صحنه است؟

 

تلگرام راه توده:

https://telegram.me/rahetudeh



 جستجو در پیک نت

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


آرشیو

در یوتیوب

-----------------

آمار خوانندگان  پیک نت روز گذشته

گزارش خبری دیدار پوتین و پزشکیان در عشق آباد به بهانه مراسم بزرگداشت مختومقلی، که در شماره روز گذشته پیک نت منتشر شده، روی تلگرام این روزنت بالای 7 هزار خواننده داشت. روی صفحه فیسبوک پیک نت عنوان اول روز گذشته (شنبه) بیشترین خواننده را داشت.

--------------

 فیسبوک پیک نت


---------------

تلگرام پیک نت