۱۴۰۲ شهریور ۲۵, شنبه

‌جناب آقای ارکانی نماینده محترم نیشابور                                            با درود و ادب و احترام ، جهت آگاهی جنابعالی در رابطه با اظهارات آقای مخبر و عده‌ای از روحانیون نسبت به حقوق بازنشستگان مطالبی را که گویا مسئولان نیز از آن ناآگاه می باشند عرض نمایم .                                 
من شرح حال خودم را می نویسم که در رابطه با اکثریت بازنشستگان کشوری نیز صدق می کند .                                  
اینجانب در مهرماه ۱۳۴۸ با دیپلم و با حکم گروه ۵ پایه ۱ و حقوق ماهيانه ۵۶۴ تومان در آموزش و پرورش استخدام شدم . از حقوقم ۸/۵ درصد یعنی مبلغ ۴۷/۹ تومان بعنوان‌ بازنشستگی کسر و بهمراه همان مبلغ توسط دولت بحساب صندوق بازنشستگی واریز میگردید. که با آن مبلغ بیش از یک سکه تمام پهلوی میشد خرید و در طول ۳۰ سال خدمت ۳۷۸عدد سکه تمام به صندوق بازنشستگی واریز شده است حال چنانچه به قیمت امروز که بهای سکه بیش از ۲۸ ملیون تومان است من به تنهایی مبلع ۱۰/۵ملیاردتومان در صندوق ذخیره دارم که حداقل‌ سود بانکی آن با کارمزد ۲۰درصد ماهيانه مبلغ ۱۷۶ میلیون تومان می‌گردد که در حال حاضر مبلغ ۱۱ میلیون تومان دریافت می کنم یعنی کمتر از ۷ درصد سود واقعی سرمایه گذاری خودم و با این وصف همه مسئولین فکر می کنند به بازنشستگان لطف می کنند و از بیت‌المال به این قشر به قول خودشان غیر فعال حقوق را بعنوان صدقه و لطف به آنها میدهند ضمن اینکه یادآور بشوم که من ضمن اینکه حقوق بازنشستگی حق قانونی ام و مالکیت من و هر بازنشسته ای هست  که بقیمت عمر ۳۰ ساله ما جمع آوری گردیده ، اما بعنوان یک ایرانی و صاحب اصلی این آب وخاک من هم از پول نفت ، گاز و پتروشیمی ها و کارخونه های فولاد و ذوب آهن و معادن طلا ، مس وصدها معادن و کارخونه های موجود در کشورم مالک و سهیم هستم و این ثروتهای مملکت مختص به قشرخاص یا طبقه ای خاص نیست که خود را مالک آن بدانند ، اینک از شما درخواست داریم پاسخ یاوه گوئی های بی خبران را بدهید. از این که وقت گذاشتید سپاسگزارم. پیروز و تندرست باشید.

لطفا نشرحداکثری