۱۴۰۲ مهر ۷, جمعه

 

خنثی سازی مغناطیسی گلوله ها قبل از شلیک

روسیه به سلاح اسرارآمیزی

بنام "آلابوگا" دست یافته است

 
 
 

 

 

روسیه به سلاح جدیدی بنام  "آلابوگا" دست یافته که  قوی تر از بمب هسته ای است اما تلفات بمب هسته ای را ندارد. این سلاح  مجهز به یک ژنراتور با فرکانس بالا و قدرت بسیار زیاد است که هدف آن خنثی سازی سلاح دشمن بدون شلیک گلوله است.

آلابوگا با قابلیت "الکترومغناطیسی" قادر به "از کار انداختن سلاح های الکترونیکی  واحدهای نظامی " به شعاع ۳ و نیم کیلومتر است.

قرار است این سلاح روی جدیدترین پهپادهای روسی برای بازدارندگی هواپیماهای دشمن نصب شود. از  این سیستم می توان برای انهدام کلاهک های موشکی و وسایل ارتباطی در هواپیماهای دشمن استفاده کرد. این سلاح همچنین می تواند بارگیری خودکار تانک ها را مسدود کند، گلوله های توپ را قبل از شلیک منفجر کند و خدمه آن را اگر تا عمق ۱۰۰ متری زیر زمین پنهان باشند، با استفاده از تشعشعات آن از بین ببرد.

پوتین اخیراً در مجمع اقتصادی شرق اشاره کرده و گفته بود "روسیه بر روی تسلیحاتی بر اساس اصول فیزیکی جدید کار می کند. این تسلیحات بر مبنای اصول فیزیکی می توانند امنیت هر کشوری را برای دوره زمانی معین تضمین کنند. ما به خوبی از این موضوع آگاه هستیم و به‌طور جدی آن را دنبال می‌کنیم."