۱۴۰۲ آذر ۸, چهارشنبه

 

خامنه‌ای: دیدگاه جمهوری‌اسلامی ریختن یهودیان به دریا نیست

علی خامنه‌ای

منبع تصویر،KHAMANEI.IR

توضیح تصویر،

اظهارات امروز آقای خامنه‌ای در تناقض با شعار محوری روح‌الله خمینی، بنیانگذار انقلاب اسلامی است که خواستار «محو اسرائیل» بود و همچنین در تضاد با اظهارات پیشین خود اوست که گفته بود اسرائیل «۲۵ سال آینده را نخواهد دید»

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با گروهی از بسیجیان گفته است که «دیدگاه جمهوری اسلامی، به دریا ریختن صهیونیست‌ها و یهودیان نیست».

آقای خامنه‌ای با انتقاد از موضع آمریکا و بلوک غرب درباره بحران اسرائیل و فلسطینیان گفت: «جمهوری اسلامی ایران قائل به همه‌پرسی در فلسطین و نظر مردم است».

رهبر جمهوری اسلامی که از سوی غرب به عنوان مهمترین حامی گروه‌های شبه‌نظامی مخالف آمریکا و اسرائیل شناخته می‌شود روز چهارشنبه - ۸ آذر - گفت: «حادثه تاریخ‌ساز طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی است اما آمریکازدایی (هم) است. طوفان‌الاقصی توانست جدول سیاست‌های آمریکا در منطقه را بهم بریزد».

به گفته آقای خامنه‌ای: «آنها خواستند حزب‌اللّه را نابود کنند، در نقشه‌ جدیدی که داشتند یکی‌اش این بود نابودی حزب‌اللّه. حزب‌اللّه ۱۰ برابر قوی‌تر شد. آنها خواستند عراق را ببلعند نتوانستند. آنها می‌خواستند سوریه را قبضه کنند و عوامل نیابتی خودشان را به اسم داعش و جبهه النصره و از این حرف‌ها انداختند به جان دولت سوریه».

آمریکا، بریتانیا و چند کشور دیگر همچون اسرائیل، حماس و حزب‌الله لبنان را سازمان‌های تروریستی می‌دانند و تهران را متهم به حمایت نظامی و مالی از آنها می‌کنند.