۱۴۰۲ دی ۸, جمعه

 

صفحه اولپیوندهای پیکبايگانی پيک

۹ دی ۱۴۰۲

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در پایتخت اوکراین

و درجبهه ها، اوضاع انفجاری است

 
 
 

 

 

تاکنون مردان جوان اوکراین را ناتو تبدیل به گوشت دم توپ در جنگ اوکراین کرده بود و حالا دولت نازیست دست نشانده ناتو در اوکراین، علاوه بر دختران، مردان و زنان سالمند، معولان و حتی بازنشستگان را هم به جبهه های جنگ می فرستد. سربازگیری در خیابانهای کیف، به یک یورش و گریز تبدیل شده است. تلفات جنگ بسیار بالاست اما آنها که مردم اوکراین را گوشت دم توپ جنگ با روسیه کرده اند، دست بردار نیستند و ظاهرا تا آخرین نفرات می خواهند مردم اوکراین را به جبهه بفرستند.

روزگذشته، آخرین آمار تلفات ارتش اوکراین در جبهه های شرق را نشریهآلمانی فوکوس فاش کرد و نوشت: « نیروهای مسلح اوکراین روزانه ۸۰۰ نفر کشته می دهند.»

دلقکی بنام زلنسکی که می خواست اوکراین را تبدیل به اسرائیل دوم کند، حالا در آستانه سقوط و فرار از اوکراین است، البته اگر دخلش را همانجا نیآورده و پولهائی را که سرقت کرده و به بانکهای کانادائی و امریکائی منتقل کرده را مصادره نکنند.

یک روزنامه نگار آلمانی بنام "رونزایمر" که معاون سردبیر پرتیراژ ترین روزنامه صبح آلمان است، پس از بازگشت از سفر سه روزه اش به کیف نوشت: در کیف همه در انتظار یک انفجار اجتماعی اند.

فروپاشی جبهه های ارتش اوکراین، اختلاف میان فرماندهان نظامی و تنش در میان حکومتی ها، همگی اوضاع را انفجاری کرده است. "الکسی پچی"، مجری کانال ۲۴ اوکراین پس از پایان اجلاس سران شورای اروپا که در ۱۴ تا ۱۵ دسامبر در بروکسل برگزار شد،  به اوکراین بازنگشته است.

همه حامیان اوکراین - از جمله کاخ سفید- حالا به این نتیجه رسیده اند که هرچه زودتر باید جنگ اوکراین را تا قبل از فتوحان بیشتر ارتش روسیه خاتمه داد و برای این منظور زلنسکی را زیر فشار برای مذاکره گذاشته اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳۰ دسامبر ۲۰۲۳