۱۴۰۱ دی ۹, جمعه

 پول بی زبان                                                                                                                   رونالدو به النصر عربستان پیوست
یک ساعت پیش
حساب باشگاه النصر در شبکه‌ها اجتماعی با انتشار تصویری از رونالدو خبر پیوستن او به این باشگاه را منتشر کرده است.

منبع تصویر، Al Nassr
توضیح تصویر،

حساب باشگاه النصر در شبکه‌ها اجتماعی با انتشار تصویری از رونالدو خبر پیوستن او به این باشگاه را منتشر کرده است.

باشگاه النصر عربستان سعودی اعلام کرده است که کریستیانو رونالدو، فوتبالیست برجسته پرتغالی با امضای قراردادی تا سال ۲۰۲۵ با این باشگاه خواهد بود.

چند ماه پیش کریستیانو رونالدو در پی مصاحبه‌ای جنجالی و انتقاد از منچستر یونایتد از این باشگاه جدا شده بود.

بر اساس گزارش‌ها این فوتبالیست سالانه بیش از ۱۱۷ میلیون دلار به ازای پیوستن به باشگاه النصر دریافت خواهد کرد که بالاترین مبلغ در تاریخ فوتبال خواهد بود.

او گفته است با اشتیاق منتظر است تا فوتبال را در باشگاه و کشوری تازه تجربه کند.

باشگاه النصر این قرارداد را تاریخی خوانده است و گفته الهام بخش نسل آینده دختران و پسران عربستان و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود.

تابستان امسال کریستیانو رونالدو پیشنهاد ۳۰۵ میلیون دلاری از سوی الهلال را رد کرده بود.

رونالدو از چند هفته پیش از شروع فصل جاری فوتبال اروپا، گرفتار حواشی و اخبار منفی بسیاری شد و اتفاقات منفی در زندگی حرفه‌ای او به جام جهانی نیز کشیده شده؛ آن هم در شرایطی که تیم او یعنی پرتغال به جمع ۸ تیم پایانی جام جهانی ۲۰۲۲ راه یافته بود.

او در ماه نوامبر در مصاحبه‌ای با پیرز مورگان در تالک تی‌وی از باشگاه خود منچستر یونایتد انتقاد کرد.

رونالدو در این مصاحبه به طور مفصل از تن‌هاخ و مدیران منچستریونایتد انتقاد کرد و تا جایی پیش رفت که مدعی شد «در منچستریونایتد به او خیانت شده است.»

وقتی باشگاه منچستریونایتد رسما پایان همکاری با رونالدو را اعلام کرد، پیرس مورگان خبرنگار نزدیک به رونالدو مدعی شد که این ستاره پرتغالی در پیامکی تلفنی به او گفته «حس یک پرنده آزاد شده از قفس را دارد.»