۱۴۰۳ شهریور ۶, سه‌شنبه

 پیک نت - Pyknet, [8/27/2024 1:32 PM]



پیک نت - Pyknet, [8/27/2024 1:33 PM]

عنوان اول پیک نت 7 شهریور

شلیک رهبر به سنگر

و توپچی های جبهه پایداری


بازندگان انتخابات ریاست جمهوری، پس از اعلام پیروزی دکتر پزشکیان در این انتخابات، تمام توش و توان خود را سازمان دادند تا در کار تشکیل دولت کار شکنی کنند و حداقل، در جریان بررسی صلاحیت ها و رای به وزرای معرفی شده اجازه ندهند شماری از آنها رای لازم را بیاورند و دولت نیمه فلج تشکیل شود.

این ترفند نیز با سخنرانی پزشکیان در روز رای گیری در مجلس با اعلام همآهنگی وی با رهبر جمهوری اسلامی برای تعیین وزرا نگرفت و تمام وزرای پیشنهادی رای لازم را گرفته و دولت کامل تشکیل شد.

تمام روزهای پس از آن رای گیری، تمرکز بازندگان انتخابات و توپخانه مطبوعاتی آنها، روزنامه کیهان روی این نکته متمرکز شد که پزشکیان دروغ گفته و از رهبر بیهوده مایه گذاشته و برای وزرایش رای گرفته است. کار در این سطح باقی نماند و بتدریج امام جمعه های وابسته به جبهه پایداری نیز وارد میدان شدند و زبان به انتقاد از پزشکیان بدلیل طرح مسئله همآهنگی با رهبر برای تعیین وزراء گشودند.

آنها روی هیچ تصمیم و انتصاب دولتی متمرکز نشدند و برخی بدعت های پزشکیان برای برکشیدن زنان و اهل سنت در کابینه را زیر چشمی در کردند تا آن سوژه (سخنرانی پزشکیان و رای به کابینه) به حاشیه نرود.

همه امید آنها این بود که سرانجام رهبر جمهوری اسلامی در یک سخنرانی سخنان پزشکیان در مجلس را تکذیب کند تا آنوقت آتش تهیه را تبدیل به یورش سراسری کنند. این برنامه، روز گذشته و در دیدار اعضای دولت به همراه پزشکیان با رهبر جمهوری اسلامی نقش بر آب شد. رهبر جمهوری اسلامی در دیدار دیروز خود با اعضای دولت و کابینه که ظریف نیز در جمع آنها بود گفت:

«آقای رئیس جمهور برای انتخاب وزیران با من مشورت کردند. برخی را تایید و برخی را هم تاکید کردم. تعداد زیادی را هم نمی‌شناختم و نظری نداشتم. امروز همه‌ این وزرای محترم و شما برادران و خواهران عزیزی که مورد اعتماد رئیس‌جمهور و مجلس قرار گرفتید همه‌تان مقامات عالی‌رتبه‌ کشورید. وظیفه‌ همه‌ ماست که از شماها حمایت کنیم، کمکتان کنیم اگر احتیاج به کمک داشته باشید و تلاش کنیم که انشاءاللّه شما در کارهایتان موفق باشید. بحمدالله آقای رئیس جمهور توانستند مجلس را قانع کنند که موفقیت بزرگی بود و خدا را سپاس می گویم.

از ظرفیت های سیاسی وعمق راهبردی کشور باید استفاده کرد. یک روزی ایران را با قالی و نفت میشناختند، امروز ایران را با علم میشناسند، با پیشرفت نظامی میشناسند، با قدرت منطقه‌ای میشناسند، با عمق راهبردی میشناسند. من از آقای دکتر ظفرقندی می‌خواهم شخصاً موضوع جوانی جمعیت و برطرف کردن موانع آن را بطور جدی پیگیری کنند. باید در فضای مجازی حکمرانی قانونمند وجود داشته باشد. همه‌جای دنیا این موضوع وجود دارد. »


به کانال تلگرام پیک نت بپیوندید:

https://telegram.me/pyknet