نازی های اوکراین
"نورداستریم" را منفجر کردند!
درباره انفجار خط لوله گاز "نورد استریم" که گاز ارزان را از روسیه به آلمان منتقل می کرد، تاکنون گزارش های مختلفی منتشر شد اما یک نکته در تمام این گزارش ها قطعی است و آن اینکه انفجار این لوله بخشی از جنگ اوکراین (بویژه انگلستان) با روسیه بود و ماموران این انفجار نیز اگر هم اوکرائینی بودند، رهبری و هدایت و آموزش آنها را انگلستان برعهده داشته است.
اخیرا یورونیوز فارسی گزارش زیر را در همین ارتباط منتشر کرده است:
در پاییز سال ۲۰۲۲، یک تیم از غواصان اوکراینی راهی یک تفرجگاه ساحلی در سواحل دریای بالتیک در آلمان شدند. این گروه شامل چهار مرد و یک زن بود با تجهیزات کامل غواصی و مواد منفجره .
در آن زمان کمتر کسی مأموریت آنها را باور میکرد: شیرجه به عمق دریای بالتیک و منفجر کردن خطوط لوله نورد استریم با 20 میلیارد دلار برای انتقال گاز روسیه به آلمان و تحکیم دوستی دو کشور طراحی شده بود. این لوله در عمق ۸۰ متری قرار داشت. با این انفجار سه خط لوله از چهار خط برای همیشه از کار افتاد.
رسیدگی به این رویداد در آلمان نا ممکن است زیرا آلمان اکنون یکی از بزرگترین حامیان نظامی اوکراین است.
درباره انفجار خط لوله گاز "نورد استریم" که گاز ارزان را از روسیه به آلمان منتقل می کرد، تاکنون گزارش های مختلفی منتشر شد اما یک نکته در تمام این گزارش ها قطعی است و آن اینکه انفجار این لوله بخشی از جنگ اوکراین (بویژه انگلستان) با روسیه بود و ماموران این انفجار نیز اگر هم اوکرائینی بودند، رهبری و هدایت و آموزش آنها را انگلستان برعهده داشته است.
اخیرا یورونیوز فارسی گزارش زیر را در همین ارتباط منتشر کرده است:
در پاییز سال ۲۰۲۲، یک تیم از غواصان اوکراینی راهی یک تفرجگاه ساحلی در سواحل دریای بالتیک در آلمان شدند. این گروه شامل چهار مرد و یک زن بود با تجهیزات کامل غواصی و مواد منفجره .
در آن زمان کمتر کسی مأموریت آنها را باور میکرد: شیرجه به عمق دریای بالتیک و منفجر کردن خطوط لوله نورد استریم با 20 میلیارد دلار برای انتقال گاز روسیه به آلمان و تحکیم دوستی دو کشور طراحی شده بود. این لوله در عمق ۸۰ متری قرار داشت. با این انفجار سه خط لوله از چهار خط برای همیشه از کار افتاد.
رسیدگی به این رویداد در آلمان نا ممکن است زیرا آلمان اکنون یکی از بزرگترین حامیان نظامی اوکراین است.
