گزارش بی حاشیه دو تجاوز
نظامی را چرا منتشر نمی کنند؟
جمهوری اسلامی هنوز حاضر نیست یک گزارش جامع و دقیق و مستند از نتایج دو تجاوز نظامی امریکا و اسرائیل به ایران منتشر کرده و به مردم گزارش بدهد. منظور دو تجاوز 12 روزه و تجاوز 40 روزه است که بالای 3500 تن از مردم و شمار زیادی از فرماندهان نظامی و شخص رهبر جمهوری اسلامی که فرماندهی کل قوا را برعهده داشت کشته شدند. در واقع یک سر از بدنه رهبری جمهوری اسلامی جدا شد و نوبت به سر دومی رسید که قطعا تجربه و سابقه آن فرماندهان را ندارند.
بنابراین، هنوز نتایج آن دو تجاوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. البته به معنای مقاومت نظامی و حمایت مردم از پاسخ نظامی به متجاوزین نیست، بلکه می خواهیم بگوئیم که حکومت مانند همیشه حاضر نیست مردم را درجریان جزئیات حوادث مهم کشور قرار بدهد و آن گزارش های نیم بندی هم که منتشر می شود آنقدر آلوده به رجزخوانی و ادعای یپروزی و شکست امریکا و اسرائیل است که مردم آنها را جدی نمی گیرند. بویژه که مثل همه بیانیه های حکومتی و یا مصاحبه های خبری سخنگویان وزارت خارجه و یا دولت و یا قوه قضائیه سراسر آلوده به ستایش از خویش و ادبیاتی آلوده به زبان عربی است. حتی برخی از اطلاعیه ها (از جمله اطلاعیه های سپاه) را میتواند در 3 یا 4 جمله خلاصه کرد تا مردم درک کنند نویسنده بیانیه و اطلاعیه چه می خواهد بگوید.
از جمله ابهامات دو تجاوز نظامی امریکا و اسرائیل به ایران، ترورهائی است که در هر دو تجاوز صورت گرفت و حکومت در باره آنها نیز چیزی نمی گوید. برای نمونه گفته می شود که علی لاریجانی را با یک انفجار ترور کردند و بقول علی مطهری شوهر خواهد لاریجانی، از او دست و پاهائی پراکنده را در محل ترور پیدا کردند. و باز نمونه آخر، ادعائی است که همین روزها درباره ترور کمال خرازی وزیر امور خارجه دولت محمد خاتمی و سپس عضو و گویا دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی در بیت رهبری مطرح شده است. صادق خرازی که بنیانگذار یک حزب سیاسی درجمهوری اسلامی است و سالها سفیر جمهوری اسلامی در فرانسه و برادر زاده کمال خرازی اخیرا در گفتگو با تلویزیون همشهری گفته است: کمال خرازی، که جریان حمله به بیت رهبری بشدت مجروح و مصدوم شده بود، پس از انتقال به بیمارستان ویژه تقریبا حالش خوب شده بود و تمام جراحات بهبود یافته بود، اما یک سرویس اطلاعات خارجی (احتمالا اشاره به موساد است) اطلاع داد که خرازی را بصورت استنشاقی شهید کردهاند. اشتباه بزرگ این بود که ایشان را منتقل کردند به بخش و در آنجا (در دومین ترور) کشته شد.»
او نمی گوید که چه کسانی در آن بیمارستان شناسائی و دستگیر شدند و نتایج بدست آمده از بازجوئی ها چه بوده است.
جمهوری اسلامی هنوز حاضر نیست یک گزارش جامع و دقیق و مستند از نتایج دو تجاوز نظامی امریکا و اسرائیل به ایران منتشر کرده و به مردم گزارش بدهد. منظور دو تجاوز 12 روزه و تجاوز 40 روزه است که بالای 3500 تن از مردم و شمار زیادی از فرماندهان نظامی و شخص رهبر جمهوری اسلامی که فرماندهی کل قوا را برعهده داشت کشته شدند. در واقع یک سر از بدنه رهبری جمهوری اسلامی جدا شد و نوبت به سر دومی رسید که قطعا تجربه و سابقه آن فرماندهان را ندارند.
بنابراین، هنوز نتایج آن دو تجاوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. البته به معنای مقاومت نظامی و حمایت مردم از پاسخ نظامی به متجاوزین نیست، بلکه می خواهیم بگوئیم که حکومت مانند همیشه حاضر نیست مردم را درجریان جزئیات حوادث مهم کشور قرار بدهد و آن گزارش های نیم بندی هم که منتشر می شود آنقدر آلوده به رجزخوانی و ادعای یپروزی و شکست امریکا و اسرائیل است که مردم آنها را جدی نمی گیرند. بویژه که مثل همه بیانیه های حکومتی و یا مصاحبه های خبری سخنگویان وزارت خارجه و یا دولت و یا قوه قضائیه سراسر آلوده به ستایش از خویش و ادبیاتی آلوده به زبان عربی است. حتی برخی از اطلاعیه ها (از جمله اطلاعیه های سپاه) را میتواند در 3 یا 4 جمله خلاصه کرد تا مردم درک کنند نویسنده بیانیه و اطلاعیه چه می خواهد بگوید.
از جمله ابهامات دو تجاوز نظامی امریکا و اسرائیل به ایران، ترورهائی است که در هر دو تجاوز صورت گرفت و حکومت در باره آنها نیز چیزی نمی گوید. برای نمونه گفته می شود که علی لاریجانی را با یک انفجار ترور کردند و بقول علی مطهری شوهر خواهد لاریجانی، از او دست و پاهائی پراکنده را در محل ترور پیدا کردند. و باز نمونه آخر، ادعائی است که همین روزها درباره ترور کمال خرازی وزیر امور خارجه دولت محمد خاتمی و سپس عضو و گویا دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی در بیت رهبری مطرح شده است. صادق خرازی که بنیانگذار یک حزب سیاسی درجمهوری اسلامی است و سالها سفیر جمهوری اسلامی در فرانسه و برادر زاده کمال خرازی اخیرا در گفتگو با تلویزیون همشهری گفته است: کمال خرازی، که جریان حمله به بیت رهبری بشدت مجروح و مصدوم شده بود، پس از انتقال به بیمارستان ویژه تقریبا حالش خوب شده بود و تمام جراحات بهبود یافته بود، اما یک سرویس اطلاعات خارجی (احتمالا اشاره به موساد است) اطلاع داد که خرازی را بصورت استنشاقی شهید کردهاند. اشتباه بزرگ این بود که ایشان را منتقل کردند به بخش و در آنجا (در دومین ترور) کشته شد.»
او نمی گوید که چه کسانی در آن بیمارستان شناسائی و دستگیر شدند و نتایج بدست آمده از بازجوئی ها چه بوده است.
