۱۴۰۱ اسفند ۹, سه‌شنبه

 


 

تفسیر یک سایت نزدیک به سپاه از سخنان رئیسی

راست افراطی با سلاح "دلار"

برای قبضه قدرت خیز برداشته!

 
 
 

 

 

دلار به مرز ۷۰ هزار تومان نزدیک شده و این نزدیکی مهم ترین بحث هم در میان مردم و هم در خود دولت است. خبرگزاری ایرنا روز گذشته به نقل از ابراهیم رئیسی نوشت:

«جهش های ناگهانی قیمت ارتباطی با مولفه های بازار و تجارت ندارد و صرفا نتیجه انتظار تورمی و تلاش برای ایجاد تلاطم و التهاب درعرصه اقتصاد است که از خارج کشور ایجاد می شود و برخی هم در داخل در آتش آن می دمند»

یک سایت خبری – تحلیلی بنام "اخبار سوریه" که افرادی از سپاه و عمدتا سپاه قدس در انتشار آن نقش دارند بلافاصله نوشت:

کاش آقای رئیس دولت دقیق‌تر می‌گفت که چه کسانی در داخل در آتش افزایش قیمت دلار و سقوط پول ملی می‌دمند؟ آقای سید ابراهیم رئیسی، چرا از گفتن حقایق طفره می‌روی و به صراحت نمی گویی که جریان‌های راست افراطی در داخل و آن‌هایی که به فکر کشاندن دوباره کشور به آشوب هستند تا نهادهای تصمیم‌گیر را در دست بگیرند با امریکایی‌ها دست‌شان در یک کاسه است؟ چرا از آن‌هایی که در دبی و اربیل صرافی دارند و اجازه برخورد با گردانندگان اصلی ماجرا را نمی‌دهند نمی‌گوئید؟

شما که بهتر می‌دانید و دقیقا میدانیم که اطلاع کامل دارید حتی با  اسم و رسم که گردانندگان این سیرک  چه کسانی هستند و ارتباطات آن‌ها را با خارج از کشور به خوبی میدانید. میدانید چه کسانی دارند گوشت مردم را می‌جوند و با خون آن‌ها سیراب می‌شوند تا قدرت را در کشور قبضه کنند؟ ترس و واهمه تا کی؟ چرا مردم باید همچنان هزینه‌های جنگ قدرت در داخل کشور و بند و بست‌ها را بدهند؟