۱۴۰۳ شهریور ۲۰, سه‌شنبه

 

ت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

21 شهریور ۱۴۰۳

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خطر را بیت رهبری درک کرده؟

خواب های خونینی که

جبهه پایداری برای مردم دیده

 
 

   

مداخله اورژانسی آیت الله خامنه ای در چند ساعت آخر دور دوم انتخابات در ظاهر یک پیروزی برای اوست، اما نشان داد که سازماندهی پایداری چی ها در تقلب و پر کردن صندوق ها و کنترل وزارت کشور یک تهدید جدی علیه هر کس و هر نهادی است که مقابل شبکه جبهه پایداری بایستد. البته، معلوم نیست در انتخابات ریاست جمهوری بعدی که بسیاری پیش بینی می کنند در کمتر از چهار سال برگزار شود این پایداری چی ها ببازند.

سید محمد مهدی میرباقری نماینده سمنان در خبرگان که بی شک در انتظار مرگ رهبری نشسته،  خواب های طالبانی سلفی سهمگینی برای ایران دیده است. حملات شیمیایی به مدارس دخترانه که با سکوت همه امنیتی ها صورت گرفت و هیچ مقامی حتی به آن اعتراض نکرد دست گرمی خواب هایی است که اگر مردم هشیار نباشند برای آینده ایران دیده اند.

همه این اقدام ها را به حساب تسهیل ظهور امام زمان بگذارید که ستون فقرات ساختار ذهنی میرمحمد باقری و انجمن حجتیه است. هزار حجت شرعی و فقهی و استدلالی در پستوهای حوزه وجود دارد که می گوید: برای تسهیل ظهور حضرت می شود ایران را به خاک و خون کشید، می شود ایرانیان مجوس را میلیون میلیون به جلای وطن وادار کرد، به صورت دخترها اسید پاشید، با تفنگ شات گان به چشم و اندام تناسلی جوانان در تظاهرات شلیک و هزار مدرسه دخترانه را بمباران شیمیایی کرد، صندوق رای را می شود تا خرخره با ورقه های تقلبی پر کرد، و حتی تحریم ها را هم نعمت معرفی کرد!

انتخابات اخیر ریاست جمهوری هیچ نفعی که نداشته باشد، حداقل این نتیجه را برای آینده مردم و ایران داشت که متوجه خطر بزرگ خط فکری خطرناکی که در لایه های قدرت جا خوش کرده و همزمان موجودیت ایران و مذهب شیعه را تهدید می کند بشوند.

خطر هنوز در کمین است. خطر بزرگی که ایت الله خامنه ای و بخشی از فرماندهان سپاه هم متوجه آن شده اند و با نگرانی صحت برگزاری انتخابات را دنبال می کردند تا مبادا با دخالت عوامل این گروه به انحراف برود.

چه کسی باور می‌کرد جلیلی که دو دوره قبل در مشهد ۵۰ هزار رای هم نیاورد، در انتخابات رئیس جمهوری کشور ۱۰ میلیون رای به خود اختصاص دهد؟

این باند به راحتی دست بردار نخواهند بود و با قدرتی که دارد به جنگ دولت پزشکیان هم خواهند آمد مگر این که مردم در صحنه بمانند و آگاه باشند.

عکس: مرید و مرشد (مصباح یزدی و میرباقری)