۱۴۰۲ اسفند ۷, دوشنبه

 


 

رئیس مخوف سازمان امنیت ارتش کیف:

"ناوالنی" به قتل نرسیده

بلکه بر اثر سکته مرده است!

 
 
 

 

 

تمام رسانه ها و مقامات ارشد امریکا و کشورهای اروپائی، پس از ۴۸ ساعت که در بوق قتل "ناوالنی" بدستور پوتین دمیدند و حتی این اتهام را محور بحث در کنفرانس امنیتی مونیخ قرار دادند، ناگهان خود را جمع کرده و مهرسکوت بر لب زدند.

حالا، یک هفته پس از کنفرانس امنیتی مونیخ، رئیس سازمان امنیت ارتش اوکراین "بودانف" که به ناگهان در عرض چند سال اخیر درجه ژنرالی گرفته و در پیوند مستقیم با سازمان  های اطلاعاتی امریکا و انگلیس کار می کند، روز گذشته گفت: ناوالنی به مرگ طبیعی مرده است!

او که متهم به انواع قتل و ترور سیاسی در اوکراین است، در ادامه افزود: ناوالنی به علت ترمبوآمبولی (سکته) مرده است و این اطلاعات من کم یا بیش تأیید شده است .

پس از سکوت ناگهانی غرب و این اظهار نظر رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ارتش اوکراین، می توان اینگونه نتیجه گرفت که ظاهرا قرار است اسناد قتل سازمان یافته ناوالنی در زندان توسط عوامل نفوذی سازمان های اطلاعاتی انگلستان منتشر شود و به همین دلیل "بودانف" جلو افتاده و مرگ ناوالنی را سکته اعلام کرد. این اعلام نظر بدون همآهنگی با امریکا و انگلیس ممکن نیست. بودانف جلو افتاده تا پیش از آنکه روسیه اسناد قتل ناوالنی توسط عوامل انگلیس را افشا کند، او مرگ طبیعی ناوالنی را اعلام کند. هیچ دلیل و انگیزه دیگری برای ورود به صحنه ژنرال "بودانف" که نزدیکترین همکار زلنسکی است وجود ندارد.