۱۴۰۳ مرداد ۷, یکشنبه

 

در ورزشگاه یکصد هزار نفره آزادی

فراخوان جمیله خانم را

چه تعداد چادر سیاه لبیک گفتند؟

 
 

 

جمیله علم الهدا دختر امام جمعه مشهد و همسر ابراهیم رئیسی که مانند پدر خود از شکست سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری عصبانی است و بیمناک گشایش فضای اجتماعی است، خود را پیش انداخت و اعلام کرد که یک تظاهرات ضد بی حجابی برگزار می کند و خنده دار این که از پیش اعلام کرد که این تظاهرات یکصد هزار نفره  و در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد!

بدنبال این وعده، صدها هزار پیام و ای میل به آدرس مردم در تهران فرستادند و آنها را برای روز 4 مرداد و دفاع از حجاب به استادیوم یکصد هزار نفره تهران فراخواندند.

مراسم یکصد هزار نفره در ورزشگاه یکصد هزار نفره برگزار شد اما حداقل 4 پنجم این ورزشگاه در این مراسم خالی بود و چادر به سرها در بخشی از سکوها جای گرفته بودند. این همان ورزشگاهی است که برای مسابقات فوتبال دختران و زنان را به آن راه نمی دادند ونمیدهند.

حالا اگر یک خانمی پیدا شود و اعلام کند که مخالفان حجاب اجباری در فلان محل جمع شوند و دولت هم اعلام کند که حفاظت این اجتماع را مانند اجتماع دختر علم الهدا مبتکر آن بود تامین میشود، فکر می کنید چند صد هزار نفر در تهران جمع شوند؟ و چه تعداد بدلیل پر بودن سکوها، پشت در این ورزشگاه می مانند؟ اگر قرار به قشون کشی خیابانی است، بسم الله!

ورزشگاه آزادی پیش از انقلاب نامش استادیوم آریامهر بود و پس از انقلاب مردم خود نام آنرا آزادی گذاشتند. مثل میدان شهیاد که مردم نام آن را آزادی گذاشتند. و حالا به زور به استبداد می خواهند چادر سیاه سر زنان کرده و برای تحمیل آن در همین ورزشگاه آزادی مراسم برگزار می کنند.

این بازی ها و نمایش هایی که امثال علم الهدا در نماز جمعه ها و دخترش در ورزشگاه آزادی در آورده و می خواهند در آورند، لباس مندرسی است  که دیگر خریدار ندارد. گذشت آن سالهائی که این نوع نمایش های بی اعتبار را مردم تحمل می کردند و اغلب به آن پوزخند می زدند.

امثال جمیله علم الهدا و آنهائی که او را پیش انداخته اند، سری به خیابانهای تهران، به کافه ها و به دانشگاه ها بزنند تا عمق پوچی جنجال سازی های خود را به چشم ببینید!