۱۴۰۳ مرداد ۸, دوشنبه

 قدرت مردم:


مک دونالد، ابراغذیه فروشی زنجیره‌ای جهان، می‌گوید در پی افت فروش یک درصدی محصولاتش، ممکن است در قیمت‌گذاری تجدیدنظر کند.

این شرکت گفته طی ماه‌های آوریل تا ژوئن گذشته (فصل بهار) شعباتی که دست کم یک سال از افتتاح آنها گذشته دست کم با یک درصد کاهش فروش در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، روبرو بوده‌اند. این نخستین بار بعد از دوران کرونا است که مک دونالد شاهد چنین افت فروشی است.

کاهش فروش در محصولات مک‌دونالد در حالی روی داده که این شرکت در ماه‌های گذشته تخفیف‌های ویژه و کوپن‌های جایزه برای جذب مشتریان ارایه کرده است. مک دونالد بعد از شروع جنگ در غزه هم با بایکوت گسترده روبرو بوده است.