۱۴۰۱ شهریور ۵, شنبه

این بار هم فیتیله را پائین کشیدند

فساد با فولاد آبدیده

در نظام ریل گذاری شده!

 
 
 
 
 

 

فیتیله پرونده فساد در فولاد مبارکه را زیر فشار و حمله تبلیغاتی که رسانه های فارسی زبان خارج از کشور با هدف براندازی، پائین کشیدند و یکبار دیگر این امکان را ندادند تا مبارزه با فساد عمق پیدا کند و مردم گام به گام وارد این عرصه شوند. دست های قدرتمند مافیای اقتصادی در جمهوری اسلامی با بهره گیری از همین فضا و ای بسا با دامن زدن به آن، توانست فیتیله فولاد مبارکه را پائین بکشد. درحالیکه ابن افشاگری می توانست جهت گیری مطبوعات و رسانه های داخل کشور را به سوی خود جلب کند و آنها نیز به یاری مبارزه - نه با جهت گیری رسانه های خارج کشور و نه تحت تاثیر رقابت های سیاسی درون حکمتی- با فساد بپیوندند.

صبا آذرپیک خبرنگار اقتصادی درهمین روزها که پرونده فولات فولاد مبارکه از عمق به سطح آمده بود در حساب کاربری خود نوشت:

از سال۹۷ بارها پیشنهاد رشوه از طرف وزرا تا نماینده و رئیس معدن گرفتم از ۶۰ سکه وماشین ۵۰۰ میلیونی (سال۹۷) تا امسال پیشنهاد رشوه۵۰میلیارد برای پیگیری نکردن فساد۱۰۰۰ میلیاردی (هر بار هم رسانه‌ای کردم) و پام نلرزید ! بدترین تجربه زندگیم رو در پرونده ثبت سفارش خودرو داشتم. به خاطر انتشار اسناد از دو محل کارم، اخراجم کردند. آقایان اصلاح‌طلب:

- یا سند را بردار یا اخراج

از نعیمی‌پور تا موسوی‌لاری!  مرحله بعد سلطانی‌فر بود؛ معاون مطبوعاتی ارشاد. صدایم کرد دفترش؛ تحقیرم کرد که بیکاری؛ بیمه، ماشین، خونه نداری بیا توییتر و تلگرامت رو بده در اختیار دولت، بهت مدیریت میدم؛ استعلام‌هات هم با من!  بغض کردم؛ رد کردم؛ در شرایطی که ماهی ۳میلیون قسط داشتم و ۷میلیون درآمدم در سال۹۷ صفر شده بود. طلا فروختم؛ قسط دادم بعد پرونده معروف به آسکوتک  "سیدشریف حسینی" معاون پارلمانی صمت و رضا رحمانی وزیر/. پرونده آسکوتک (دفتر وزارت صمت در آلمان) دلالی خرید الکترود برای صنعت فولاد!  به سازمان بازرسی گزارش فساد رسیده بود و بایگانی شده بود ! پای خیلی‌ها وسط بود؛ از "موید حسینی صدر" نماینده  مجلس تا "زنوزی مطلق" باشگاه تراکتورسازی تبریز و "کریم منابی" اینبار پیشنهاد رشوه ماشین سانتافه بود. افشا کردم موید حسینی صدر بازداشت و حکم چهارسال حبس در دادگاه بدوی گرفت. سید شریف حسینی معاون پارلمانی صمت و رضا رحمانی وزیر صمت مجبور به استعفا شدند. هفت نفر شکایت کردند؛ در همه دادگاه‌ها تبرئه شدم. حالا نوبت "مجتهد شبستری" برادرزاده آیت الله شبستری بود. هندلینگ این چرخه فساد در آلمان!  اینبار پالیزدار از طرف "اسحاق جهانگیری" سراغم آمد و گفت از طرف ستاد مبارزه با فساد در بین قوا مامور به پیگیری فساد آسکوتک شده!  گفتم چرا چهره‌گشا مسئول دفتر جهانگیری به "سرقینی" گفته برو آلمان؟ آنجا امید (پسرش) و مجتهد شبستری آسکوتک را میچرخانند که براشفته شد؛ که چطور اینها را میدانی!  سرقینی و آسکوتک شکایت کردند؛ اسناد فساد را به دادگاه دادم و باز تبرئه شدم. مجتهد شبستری موظف شد مرخصی بگیرد تا شاید آذرپیک رها کند! همین "رئیسی" در مقام قوه‌قضاییه در جریان فساد زنوزی مطلق و سید شریف حسینی رحمانی موید حسینی صدر و مجتهد شبستری در المان قرار گرفت اما هیچ کاری نکرد!  پرونده بعدی رد_اعتبارنامه_تاجگردون اصلاح‌طلب ‌و اصولگرا به صف شدند تا منصرف شوم!  رشوه زمین۲هزارمتری لواسان که پدر خوانده اصلاح‌طلب‌ پیشنهاد داد تا تهدید به بازداشت از سوی امنیتی ارزشی! اسناد‌ را در۳۶۰صفحه پشت و رو در اختیار دکتر توکلی گذاشتم تا رصد کند و اگر قبول داشت دست کدخدایی برسد.  پرونده بعد سالاری میخواست با فشار واعظی وزیر صمت شود اسناد بزرگ فسادش در عسلویه دستم رسید از پیشنهاد رشوه توسط واسطه تا تهدید خانواده اما افشاکردم. مجبور شدند نامه معرفی او را برای وزارت صمت پس بگیرند. هنوز هم منتظر هستم قوه‌قضاییه به آن اسناد رسیدگی کند. پرونده تخلفات رزم حسینی و برادرانش آنقدر آشکار بود که۲نماینده در مخالفتش نطق کردند. هرکدام یکسری از اسناد افشایی‌ام را در مجلس قرائت کردند اما قالیباف و واعظی بسته بودند به هر قیمت وزیر شود با سواستفاده از تصاویر سردارسلیمانی به ‌زور رای آورد و امروز خودتان می‌بینید چطور رسوا شده. حالا مهم‌ترین پرونده‌ام گهرزمین ۱۰۰۰میلیارد توسط فلاح مدیرعامل گهرزمین و جلال مآب و  میرمحمدی به پیمانکاری داده شده. سازمان بازرسی و بورس و حسابرس فساد را ‌‌گزارش دادند. اینبار علیزاده طباطبایی ‌‌و حسین مرعشی تا حسن پور نماینده واسطه شدند. هنوز با حمایت فاطمی امین مدیرعامل است!