۱۳۹۵ آبان ۲, یکشنبه

شهر خالی فرشته


15174 
فرشته
پرستوی مهاجر
دانلود آهنگ شهر خالی فرشته در آلبوم پرستوی مهاجر (5:4)

https://wikiseda.org/chimages/44a158e270604afb467759a2f3d9222f-crop_250_250.jpgکاور شهر خالی

شهر خالی
ارسال توسط dordooneh
در ۱۳۹۰/۰۸/۱۵ ۱۰:۵۱ ب.ظ گزارش مطلب

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
(  12 )
تگ ها
افزودن تگ  
  •  

دانلود آهنگ شهر خالی فرشته در آلبوم پرستوی مهاجر

شهر خالی
خواننده
آهنگساز
...
متن ترانه
...
تنظیم کننده
...
https://wikiseda.org/static/banner/wsapp.jpg
متن ترانه شهر خالی فرشته


تو شهری که تو نیستی خیابون شده خالی

دیگه هر چی می بینم دارن رنگ خیالی




با من یه هم صدا نیست ،با من یه آشنا نیست

دیگه یه همزبونی با من غیر از خدا نیست




بی تو لبریزم از این خاطره ی سال و زمون ها

تا تو برگردی می شم دود و می رم تو آسمون ها




اون صدای گرم تو یادم نمی ره

بوسه ی بی شرم تو یادم نمی ره




چه کنم بسته به دنیای خیالم

چه کنم زنده به فردای محالم




تو شهری که تو نیستی خیابون شده خالی

دیگه هر چی می بینم دارن رنگ خیالی




با من یه هم صدا نیست ،با من یه آشنا نیست

دیگه یه همزبونی با من غیر از خدا نیست