۱۳۹۵ دی ۶, دوشنبه

کجا گریه کنم

طب سنتی[ویرایش | افزودن بخش]

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید،لطفاً از درج مرادف در صفحات علمی بپرهیزید،چون من همۀ آنها را پاک خواهم کرد.دوست عزیز مردم دارند به مریخ می‌روند شما به طب سنتی چسبیده‌اید.اگر طب سنتی اثربخش بود پس طب مدرن برای چه بوجود آمد؟ Nargess.n (بحث) ‏۲۵ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۲۳:۴۰ (UTC)
با سللام و سپاس ببخشید گمانم باید بجای سلام می گفتم درود چون مردم دارند به مریخ می روند! یا مثلا چون سلام عربی است و قدیمی یا فی المثل درود فارسی است و امروزی بدون اینکه بجوئیم کدام بر کدام فضل تقدم و چه مزیتی دارد. گمان نکنم آنها که موشک به مریخ می فرستند و آنقدر کلاهک هسته ای ساخته اند که می تواند در طرفة العین (در یک چشم بهم زدن) کل کره زمین را نابود کنند زیر فیلولوژی یا فقه اللغه یا تاریخ زیان خود موشک کار بگذارند چون به مریخ یا حتی بسی فراتر از آن خواهند رفت. باید اول کمی آموخت. خیلی از دوستان فارسی ویکی نویس مثل این ناتوان هفتاد ساله یک شبه نخوانده ملا شده اند... اگر خوابید بیدار شوید و اگر خود را به خواب زده اید بدانید حقیقت همیشه مهم است چه در مریخ پیمائی چه در طب سنتی که فرنگان طب دیگرش نامند و قدرش نهند. بروید در همین ویکی پدیای انگلیسی ببنید بزرگ ترین وارد کننده اسفرزه جهان با نام دیگر فارسی آن "اسپیغول" غیر از امریکا کیست؟ بروید تحقیق کنید چرا همچنان مشرق زمین را سرچشمه ای برای الهام می دانند و یاد می گیرند و خود ما را الکی و ظاهری مستفرنگ می خواهند. شک دارید عزیز! تک تک مقالات فارسی ویکی پدیا را با همان مقاله ها به زبان های دیگر مقایسه کنید تا ببینید هنوز راه رفتن هم نمی دانیم و با این همه؟!؟! قول می دهم نمی افزایم، حتی یک کلمه، تا زمانی که رسما از من عذر خواهی و درخواست نشود. برقرار، توانمند جویا و پویا باشید چه در مریخ و چه در نطع زمین! مهرداد وحدتی دانشمند مترجم و معلم زبان انگلیسی M-Vahdatid (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۲۵ (UTC)
M-Vahdatid (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۲۳ (UTC) M-Vahdatid (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۲۱ (UTC)
در mvahdatid5@gmail.com
M-Vahdatid (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۰۷ (UTC)

@Nargess.n: سلام بر هردو کاربر عزیز، اول خدمت شما Nargess.n عزیز عرض کنم، قرار نیست مطالب این دانشنامه را ما تعیین کنیم و این جمله از شما انتظار نمی رفت. اینجا دانشنامه است و مطالب اگر با منبع و مستند باشند حتی اگر مخالف عقاید ما باشد باید بپذیریم و اجازه نداریم آن را حذف کنیم. و سلام به M-Vahdatidd، دوست گرامی اینجا مسئولی نداره که بخواهد از شما عذرخواهی کند. هرکسی پاسخگوی رفتار خودش است. نظر آن دوستمان را با نیت منفی نگاه نکنید. احتمالا منظور و نیت ایشان کاملا خیر بوده. پس ورودتان به دانشنامه را تبریک می گوییم. امیدوارم لحظات خوبی داشته باشید و انشالله با مقالات خوب و معتبر شما را ببینیم. موفق باشید.--Behzad39 (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۴:۳۰ (UTC)
ممنون از نظر محبت آمیز و واقع بینانه شما، بخصوص آن دو بیت نغز و پرمعنا که خود یک جهان بینی است. خود ایشان می توانند پس از کمی بررسی و تفحصص نخست تمام مطالب بنده را که با صرف وقت و زحمت نگاشته بودم به شکل اول برگردانده و اشتباه خود را با کلامی تصحیح کرده بگویند دیگر تکرار نخواهد شد. پشت عمر من به کوه احد بند نیست که بخواهم وقتم را صرف این کار ها کنم. پاینده برقرار باشید و باشند.M-Vahdatid (بحث) ‏۲۶ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۵:۰۲ (UTC)