۱۳۹۵ فروردین ۲۴, سه‌شنبه

سرزمین من روانشاد شیدا جاهد، شعر از محمود بهمنی، آهنگ مسعود جاهد؟



https://www.youtube.com/watch?v=Sb830HPUpD4


من عاشق تو هستم

من تو رو می پرستم

یک عمر عاشقانه

دل به دل تو بستم

من عاشق تو هستم

من تو رو می پرستم

یک عمر عاشقانه

دل به دل تو بستم

قسم به خاک پاکت

قسم به آسمانت

تا آخرین نفس من

همیشه با تو هستم

سرزمین من

دنیای من تویی تو

ای غرور من

رویای من تویی تو

ای شکوه من

کعبه من تویی تو

ای غرور من

سرزمین من

آخر هر کلامی

چشم و جان من

واژه ی جاودانی

جان پناه من

قبله ی عاشقانی

سرزمین من

---

من عاشق تو هستم

من تو رو می پرستم

یک عمر عاشقانه

دل به دل تو بستم

بوسه می زنم

بر گل و سبزهایت

سجده می کنم

بر اوج قله هایت

تکیه می زنم

بر کوه و صخره هایت

ای غرور من

سرزمین من

آخر هر کلامی

چشم و جان من

واژه ی جاودانی

جان پناه من

قبله ی عاشقانی

چشم و جان من

سرزمین من، آه، سرزمین من

---

گل گلزار تو را با نفسم می بویم

تو را می بویم

توی دنیای دلم راه تو را می پویم

تو را می پویم

گل گلزار تو را با نفسم می بویم

تو را می بویم

توی دنیای دلم راه تو را می پویم

تو را می پویم

سرزمین من

دنیای من تویی تو

ای غرور من

رویای من تویی تو

ای شکوه من

کعبه ی من تویی تو

چشم و جان من

بوسه می زنم

بر گل و سبزه هایت

سجده می کنم

بر اوج قله هایت

تکیه می زنم

بر کوه و صخره هایت

ای غرور من

---

{ گل گلزار تو را با نفسم می بویم

تو را می بویم

توی دنیای دلم راه تو را می پویم

تو را می پویم