۱۳۹۴ اسفند ۲۷, پنجشنبه

آرزوی فردا

خانه / موزیک - Music / آهنگ زیبا و بیاد ماندنی آرزوی فردا با صدای هنرمند فقید مازیار

آهنگ زیبا و بیاد ماندنی آرزوی فردا با صدای هنرمند فقید مازیار

Maziyar2-zr167359
دانلود رایگان اهنگ زیبای آرزوی فردا از خواننده شهیر مازیار
روحش شاد و یادش گرامی

آرزوی فردا
تو زمونه ای که عمر عشق یک صبح تا شبه
من هنوز تو گفتن دوست دارم وا موندم
من هنوز تو گفتن دوست دارم وا موندم
همه گفتن  همه رفتن  اما من
با یه دنیا آرزو جا موندم
باخدا هر کی یه جور حرف میزنه
حرف من شنیدنی تر از همه س
اگه حرفای منو گوش کنه
گفتنی هام واسه اون یه عالمه س
همه گفتن  همه رفتن  اما من
با یه دنیا آرزو جا موندم
چه روزایی  که غروب شد  اما باز
من در آرزوی فردا موندم
باخدا هر کی یه جور حرف میزنه
حرف من شنیدنی تر از همه  س
اگه حرفای منو گوش کنه
گفتنی هام واسه اون یه عالمه س
تو زمونه ای که عمر عشق یک صبح تا شبه
من هنوز تو گفتن دوست دارم وا موندم
من هنوز تو گفتن دوست دارم وا موندم
همه گفتن  همه رفتن  اما من
با یه دنیا آرزو جا موندم
چه روزایی  که غروب شد  اما باز
من در آرزوی فردا موندم
چه روزایی  که غروب شد  اما باز
من در آرزوی فردا موندم ….


0.375567maziar01




Down